Jump to content

Tråden för fusk och utnyttjande av svagheter i spelet


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ärligt ska vi börja tjafsa igen? Vi hade nyligen detta samtal med Vice nu när allt har lagt sig låt det bara vara nu hänt är hänt om han nu vill fuska låt han fuska eller vad nu vice gör. Låt denna tråd vara till just fusk snask istället för att börja tjafsa igen. Låt allt detta ligga i det förflutna tack.

Börjar själv tycka detta börjar gå för långt mot Vice nu jag har lagt detta bakom mig nu så gör detsamma. Har inte Vice förtjänat nog av allt hackade på han. Vet själv hur svårt det var för mig på detta forum när alla var på mig men jag lärde mig att inte bry mig till slut eller ta åt mig. Så snälla låt Vice vara nu.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur dum är du?

Exakt.

Ännu ett påhopp på mig utan orsak. Sitter och funderar på om jag ska rapportera honom för obefogat påhopp och för att han gör inlägg för att provocera fram bråk...

Rapportera på du, jag skiter totalt i vilket, men med tanke på vad du har sagt tidigare så _ANTOG_ jag att du fuskar dig upp till lvl 100.

I don't give a flying shit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rapportera på du, jag skiter totalt i vilket, men med tanke på vad du har sagt tidigare så _ANTOG_ jag att du fuskar dig upp till lvl 100.

I don't give a flying shit

Vadå "sagt tidigare"?

Ska jag anta en massa om dig p.g.a. en massa indicier?

Vilken fruktansvärd trångsynt liten människa du är. Gör du alltid så där innebär det alltså att du har åsikter som "jag antog att han var kriminell för han var invandrare".

Med andra ord kan man anta att du är rasit. Tycket det är sjukt äckligt med rasister. Välkommen till min ignoreringslista din rasist...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här forumet.. Det ändrades väldigt mycket när gta online kom med i leken, och inte till det bättre.

Vice. Du utnyttjade systemet för att få levlar fortare, du glitchade så du fick mer pengar. Det är att fuska.

Utnyttjande av glitches är att fuska beroende på hur den glitchen fungerar, och dessa du utnyttjade var stora nog att kalla Fuska.

En glitch som inte är att fuska är till exempel gungan i gtaIV, den gav spelaren inget direkt övertag förutom humor.

Ja det är Rockstars fel att det gick. Men det gör ju inte att du behöver göra dom sakerna. Det är folk som du som förstörde gta online, långt innan de som hackade spelet förstörde det ännu mer.

Så det är väl allt jag har att säga om gta online i övrigt, förstört av dess egna spelare.

Kommer bli skönt på PC, så man slipper denna skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara inflika att situationen här är observerad av moderatorteamet. Jag tycker det är riktigt trist, och glirningar har förvisso haglat mellan båda, skall vi säga "parter".

Nu har även Godwins lag brutits, må så vara demonstrativt, men frågan är kommer vi längre än så här? Skall tråden rent av låsas? Rensas på inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara inflika att situationen här är observerad av moderatorteamet. Jag tycker det är riktigt trist, och glirningar har förvisso haglat mellan båda, skall vi säga "parter".

Nu har även Godwins lag brutits, må så vara demonstrativt, men frågan är kommer vi längre än så här? Skall tråden rent av låsas? Rensas på inlägg?

Håller med. Men åter igen är det dem som börjar hacka igen. det var lugnt ett par dagar, och sedan börjar den lösa zcruwen att provocera igen. Enbart för att få igång mig och bråk igen.

och det är det som jag motsätter mig. Även jag har en gräns för hur mycket jag kan ta. Och jag har ALDRIG någonsin varken här eller irl börjat med personliga påhopp. Det är de som gör påhopp på mig, och efter många sådana börjar jag, helt naturligt, att tjafsa tillbaka.

Kolla igenom posterna lite och kolla var gnällandet börjar i trådarna. Det är när någon lägger en syrlig kommentar riktad till mig. Som i Zcruwens fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen borde tråden rensas från offtopic imo och låta denna tråd vara till just för dem som fuskar i GTA online. Och ja det börjar bli för mycket påhopp mot Vice nu hade en lång diskussion med Vice igår där jag bad om ursäkt och lite annat. Så jag tycker vi kan lämna Vice ifred nu trots allt nytt år och detta ser inte bra ut för framtida nya medlemmar heller vilket jag kan se allt detta tjafs skrämmer bort nya medlemmar till forumet.

Vi vet ju faktiskt inte om det sitter oregistrerade medlemmar och kollar genom dessa trådar och ser allt detta tjafs och väljer att inte registrera sig överhuvudtaget pga av detta. Lägg allt detta bara bakom oss nu och låt Vice talkitoast och dem andra som fuskar använda just denna tråd vi behöver inte ens trycka in oss på denna tråd just för att starta en diskussion igen vilket inte leder nån vart överhuvudtaget.

Enda det leder till är fler konflikter mellan alla medlemmar och så sprids det vidare till andra forumdelarna ta tex 20 frågors leken verkade som allt tjafs från GTA Online tråden med Vice spred sig dit allt för att leta upp en konflikt och kö igång samma visa igen. Så låt oss för en gång skull låta Vice vara ifred o sluta leta fel nu som jag sa tidigare börjar gå för långt nu och rätt så tröttsamt.

Vad får vi ut egentligen av att starta en konflikt/bråk whatever med Vice?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En tråd om fusk går aldrig hem så tycker vi kan låsa den. Tror inte folk hade uppskattat en BF4 eller CoD fusktråd om boosting och liknande. Plus att det bara blir tjafs.

Säg aldrig aldrig. Bara för att du och en handfull andra medlemmar inte uppskattar en fusktråd innebär inte det att det inte finns andra som gör det.

Aktiviteten är låg som det är på forumet. Att låsa trådar som inte består av rent spam är bara onödigt. Visas inget som helst intresse kommer den här tråden ändå sjunka till botten, försvinna från förstasidan och till slut glömmas bort.

Och att det blir tjafs ligger helt på dig. Gillar du inte tråden behöver du inte läsa eller skriva i den.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Någon här som kör på den nya bil-buggen?

Den där du får 800K per försäljning?

Jag har ine kört den fullt ut, kopierade bara en bil en gång.

Det jag egentligen vill veta är om ni tror att riskerar att R* tar alla pengar ifrån en?

Hörde att de plockat alla pengar från en kille som inte hade fusk... utnyttjat buggen, utan han hade bara grindat RR.

Man kanske borde passa på nu ikväll för det borde väl fixas till med uppdateringen imorgon? Sitter redan på en blygsam förmögenhet, men mycket kan alltid bli mer...

Men samtidigt vill jag som det ser ut nu, inte riskera nått. Dumstruten (som inte ens finns längre) bekommer mig inte, men hur skulle de kunna straffa en om de kom på en? Någon som vet? (nej, de bannar aldrig någon spelare, det har de gått ut med.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här som kör på den nya bil-buggen?

Den där du får 800K per försäljning?

Jag har ine kört den fullt ut, kopierade bara en bil en gång.

Det jag egentligen vill veta är om ni tror att riskerar att R* tar alla pengar ifrån en?

Hörde att de plockat alla pengar från en kille som inte hade fusk... utnyttjat buggen, utan han hade bara grindat RR.

Man kanske borde passa på nu ikväll för det borde väl fixas till med uppdateringen imorgon? Sitter redan på en blygsam förmögenhet, men mycket kan alltid bli mer...

Men samtidigt vill jag som det ser ut nu, inte riskera nått. Dumstruten (som inte ens finns längre) bekommer mig inte, men hur skulle de kunna straffa en om de kom på en? Någon som vet? (nej, de bannar aldrig någon spelare, det har de gått ut med.)

Förhoppningsvis drar rockstar en clean på hela gubben och låter fuskare börja från rank 1 med 0 dollar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, dags att börja tjäna stålar igen. är nere på 3,5 miljoner. Skall böja glitcha ikväll med nya bilglitchen. Har inte testat innan men det skall tydligen fungera. nu tjänar man inte 100K per gång utan 700K per gång om det går som det skall.

Lyxlivet here i come... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...