Jump to content

Tråden för fusk och utnyttjande av svagheter i spelet


Vice.
 Share

Recommended Posts

Det är ju en smaksak.

Jag tycker inte det är tråkigt att ha de bästa bilarna och vapen.

Jag spelar bara för att nå level 100 och få trofen. Sen ska jag lägga ner.

På vägen dit kan jag fuska så att jag kan roa mig med att vara överlägsen så många som jag bara kan, (vilket faktiskt inte är så många då de flesta har samma eller högre rank än mig)för att lättare kunna härja på servern. =)

...Och för övrigt, men det ursäktar självklart inte mig, är det flera från det här forumet som också kontinuerligt fuskar.

Jag har spelat och använt mig "levla-snabbt-buggen" ihop med en hel del av er. så måla inte ut mig som det svarta fåret... :P

Men varför? Varför ska du sluta när du fått trofén? Redan här har du förstått att spelet blir kortvarigt och tråkigt efter ett tag då du inte riktigt får den utmaning som spelet erbjuder. Förstå känslan du kommer få genom att nå nivå 100 utan fusk tillskillnad från tvärtom. Den känslan går inte att mäta. Du gör som du vill som sagt men du spelar ett helt annorlunda spel om du fortsätter som du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet hur jag får bort statusen!!!

Man kan skicka ut ett meddelande till alla på servern, command eller vad det heter. Att folk gjort nått bra, och ber dem samtidigt skicka till dig. Det behövs inte många "plus" frn folk för att du skall höja dig och förlora din dumstrut. Så ni som är online, skicka gärna ett command till mig. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet hur jag får bort statusen!!!

Man kan skicka ut ett meddelande till alla på servern, command eller vad det heter. Att folk gjort nått bra, och ber dem samtidigt skicka till dig. Det behövs inte många "plus" frn folk för att du skall höja dig och förlora din dumstrut. Så ni som är online, skicka gärna ett command till mig. =D

Över min döda kropp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo du kan köpa aktier du kan läsa mera om BAWSAQ på rockstars hemsida här är lite sök resultat om bawsaq hur det funkar etc BAWSAQ

Det kan du även i Singel player läget jag tjänade ihop 2m på aktiemarknaden. Vi säger såhär du köper aktier för 100k på Ammo Nation ju mer sen som köper vapen/ammo/armor på ammo nation i spelet då kommer dina aktier växa och du kan ta ut en större vinst. Det står om du går + eller - så det är nåt man får hålla koll på själv. Som jag sa jag vet inte om BAWSAQ har öppnats ännu i online läget.

Jag följde Exotics guide men lyckades inte få ihop så mycket. Totalt efter alla uppdrag och aktier hade jag 15 miljoner.

online har aktiemarknaden inte kommit igång.

Borde inte Ammo Nation var den dyraste aktien någonsin? ALLA kommer att köpa där i mängder. Ska man köpa så ska man nog göra det de första minuterna när marknaden släpps, sen kommer det att vara meningslöst. Dessutom kommer vi att se ett antal mångmiljonärer efter ett par veckor.

Fast, det är inget jag bryr mig om egentligen. Spelet är lite enformigt tycker jag. Samma uppdrag man kör hela tiden och de är inte ens speciellt roliga, jämfört med singelplayer.

Bra jag fick timeout, måste fixa en del i sineglplayer.

Ska dock försöka mig komma loss med hjälp av berömsystemet ikväll. Ingen aning om det funkar, men är optimistisk.

Stort tack för ditt svar. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag lyckas inte sälja dyrare bilar än 50 000 så jag undrar vilken bil man ska sälja för att komma så nära 50 000 som möjligt?

Man moddar dem.

Typ en Felon GT, köp alla de bästa "uppgraderingarna" och sälj sedan.

Jag har gett upp att fuska men googla så finner du guider.

Nej, hur mycket får du för Felon?

Den du kan få mest för är Viper Dominator. 119000:- per försäljning om du uppdaterat den 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felon GT ger 9500:- "clean".

Har aldrig maxxat den dock. Men Dominator ger mest som moddad. Men alla har inte turen att få hjälp av snälla människor som jag fått.

9500:- är ingenting. Inte lönt att sälja då.

Jag kan fixa bilarna till er, bara hitta en dominator så pimpar jag den.

Vill du vara med ikväll Talkie? Du kan ta pansarvagnen om du vill, så kan jag köra med attackhelikoptern

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Okej, online läget är redan på väg att bli som GTA IV blev. Träffade en spelare med GODmode idag. :confused:

Vaddå GODmode?

Och vad hände med GTA 4?

Fick ytterligare en miljard igår. R* har jävlats med fel människor. I princip alla är multimiljonärer nu. Detta är säkerligen en gemensam attack mot R* efter deras snikna sätt gente mot spelarena. Var inne igår och tänkte vara snäll och ge bort lite bilar, frågade små folket, level 1 och upp, om de vill ha men av 6 personen, på olika servrar, var 5 redan miljonärer och tackade nej.

Muahahahahaha det är helt underbart med tanke på hur fruktansvärt mycket pengar R* förlorar. De försöker bara rädda sitt ansikte genom att hota med bann, när det i själva verket är så att de totalt tappat kontrollen...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...