Jump to content

Side missions?


Umberto
 Share

Recommended Posts

Kära ni som spelar,

Vilka minispel och sidouppdrag är med den här gången? Finns det taxi-, brandbils-, ambulansuppdrag etc? Finns det "hidden packages"?

Tack,

UMB

Det finns saker att hitta som man samlar på. Jag vet däremot inte om man får något från det, så som hidden packages gav vapen, då jag inte hittat mer än två stycken än. :P

Taxi-, brandbils- och ambulansuppdrag vet jag faktiskt inte. Har inte suttit i någon av dessa bilar än! :o

Men det skulle förvåna mig om det var borttaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa av personerna man träffar på kartan (dom små blåa prickarna) har ju inget att göra åt en, dom bara pratar ex:

en lirare ute på landsbygden som pratade nått om att Amerika var på väg utför

och

en zombie som ville ta kort

medans andra har småsaker dom vill ha hjälp med tex

en tjej som vill ifrån fotografer

Har tryckt på dom flesta knappar på dom som bara pratar, antar att det ska vara såhär men vill få det bekräftat ^_^

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt att det finns taxi! Saknade det i IV. Romans cabs var ju inte samma sak...

Finns det aktiviteter som i IV då? Biljard, bowling, golf osv?

Det finns uppdrag att göra till vissa av ställena man köper också!

Edit: Man ser ju en del lastbilar också, hoppas man kan göra sådana uppdrag som i San Andreas. Vill minnas att det var riktigt bra betalt på lastbilsuppdragen i det spelet!

Jag läste nånstans att det inte finns lastbilsuppdrag. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt att det finns taxi! Saknade det i IV. Romans cabs var ju inte samma sak...

Finns det aktiviteter som i IV då? Biljard, bowling, golf osv?

Golf finns, tennis och dart. Sedan är skjutbanan som ett litet minispel också har jag upptäckt, vet inte om det var så i IV med. Men för varje vapenkategori finns det tre utmaningar, och beroende på hur mycket poäng man får så kan man antingen mysslyckas, få brons, silver eller guld. Så för den som vill ha 100% i allting antar jag att man måste få guld på alla utmaningar på skjutbanan. (Det har jag. :D )

Enligt Social Club så ska man kunna jaga också när man kollar på minispels-delen.

Sedan får du ju brons, silver eller guld efter nästan varje uppdrag du gör, både sidouppgdrag och storyuppdrag. Man kan sedan spela om alla uppdrag man gjort i ett försök att få bättre score, antar att man får en achievement/trophy om man får guld på alla uppdrag till exempel. Så det kommer helt klart gå att spendera en del timmar i spelet, även efter man klarat ut det så att säga. :D

Jag läste nånstans att det inte finns lastbilsuppdrag. :/

Det var synd, jag gillade de uppdragen i SA. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...