Jump to content

GTA V-foton


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Gå till frisören så klipper dom till honom så att håret växer på en sekund! :)

Jag är medveten om att frisörer existerar i spelet, tack så mycket.

Däremot: vilken frisör erbjuder helskägg? Eller är det först efter x antal uppdrag det blir en möjlighet? Finns hitills endast två alternativ för Michael, stubb eller renrakat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot: vilken frisör erbjuder helskägg? Eller är det först efter x antal uppdrag det blir en möjlighet? Finns hitills endast två alternativ för Michael, stubb eller renrakat.

Det kan vara så att man låser upp det i takt med att man gör olika uppdrag. Så är det ju med vapnen i Ammunation i alla fall.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det går, när jag inte fått kontakt med Social Club-servrarna så avbryts bara allting. Så tyvärr måste man nog vara ansluten till Social Club för att kunna spara bilderna man tar.

Ja, så klart att du måste vara ansluten. Knäppte ett par bilder idag men gick inte att spara då Social Club var nere. Får väl helt enkelt vänta tills jänkarna har somnat där borta i väst så att servrarna inte är så överbelastade :)

Tog dom här igår vid hippiekullen under Mt Chilliad.

0_0_1251712_0.jpg

0_0_1251712_1.jpg

Slutade med att alla springer förutom Inger det är hon som brinner :naughty:

0_0_1251712_2.jpg

Redigerad av gta_johan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man ha Gold på xbox för att bilderna ska sparas eller? Står bara att det är nere hela tiden för mig, även fast jag är inloggad på live.

Du borde inte behöva ha guld för att ta bilder i spelet, men däremot så är Social Club-servrarna rejält överbelastade och de flesta funktionerna som har med Social Club att göra är väldigt sega och ibland inte tillgängliga alls. Det lär väl ordna sig på några dagar / någon vecka iaf, kan man ju hoppas.

Varför är det så kul att ta selfies in-game? Hah! :rolleyes:

0_0_1251726_1.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...