Jump to content

GTA V-foton


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Tänkte att vi kunde dra upp en tråd där vi postar bilder vi tagit med vår mobil i spelet!

:lol:

Laddar upp mer när jag har tid ikväll!

Tänkte skapa en sådan här tråd jag med, för aldrig har det väl varigt lättare att ta screenshot i ett konsolspel!

Lite regler vore bra att ha, främst att inte posta bilder som på något sätt kan spoila något ur storyn. Om man vill visa det ändå så kan man länka till bilden så kan folk som vill se den klicka på den istället.

Jag tog mig upp till Vinewood Hills och tog en bild.

0_0_1251526_0.jpg

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart sparas dom? på Social Club? det finns ju ett galleri i pausmenyn men varje gång jag tagit en bild står det att det inte går att spara den, lyckades med en men den hittar jag inte, antar att Rockstars servrar är nedtryckta just nu men ändå...

Har du loggat in på Social Club i spelet?

Möjligt att servrarna är rätt belastade, Social Club-sidan är rätt segladdad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var loggar man in i Social Club i spelet? Står att allt som skall vara online är nere för mig, men antar att det är pga. att jag inte har Xbox Live (har dock internetuppkoppling). Måste man ha Live för att ladda upp bilderna eller räcker det med Social Club?

Ingen aning tyvärr, men om du snackar om online-delen i startmenyn så är den nedstängd även på PS3. Det är den online-play som det handlar om, och det har ju som bekant inte öppnat än.

Jag loggade in på Social Club via telefonen, när jag tog ett foto så så frågade telefonen om jag ville skapa ett konto för att kunna spara bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning tyvärr, men om du snackar om online-delen i startmenyn så är den nedstängd även på PS3. Det är den online-play som det handlar om, och det har ju som bekant inte öppnat än.

Jag loggade in på Social Club via telefonen, när jag tog ett foto så så frågade telefonen om jag ville skapa ett konto för att kunna spara bilden.

Det gjorde den inte för mig. Stod bara något i stil med "du är inte online/har inget online". Känns lite konstigt, men jag antar att det måste ha med Live att göra då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm mitt internet brukar inte vilja fungera på mitt ps3, går det att spara dem på ps3an och lägga dem på usb? Det vore väll rätt lätt?

Tror inte det går, när jag inte fått kontakt med Social Club-servrarna så avbryts bara allting. Så tyvärr måste man nog vara ansluten till Social Club för att kunna spara bilderna man tar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...