Jump to content

Spelfynd


eXotic
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...

Deponia 1, 2 och 3 GRATIS på Humble Bundle i 46 timmar till! Om ni gillar point and click-äventyrsspel är detta ett måste :D Maken till egenkär huvudkaraktär har jag aldrig sett. Det finns till och med ett pussel där han måste rengöra en spegel, men det går emot hans person att göra nåt sånt. "Det har jag mitt ex till. Du får hitta en annan lösning på pusslet." :lol:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

EA har rea på Origin. Jag köpte BF3 premium-tilläggspaketet för 50 spänn, och BF4 startkit för 50 där med.

Anledningen att jag tog just denna kombo var att jag redan har BF3+Premium på PS3, men PC fick jag grundspelet i en Humble Bundle för en tia, typ, och struntade i Premium. Ville inte lägga flera hundra på ett spel jag redan bränt ut. Men 50 spänn kan jag ge! Vad gäller BF4 har jag aldrig spelat det. Inte startat en minut ens en gång, men eftersom EA själva gav bort kartpaketen (dock ej premium, vad nu skillnaden verkligen är) gratis, hämtade jag dem för flera år sedan utan att äga grundspelet. Men 50 spänn kan jag ju ge nu såhär ett antal år efteråt ^_^

Och btw ger Humble Bundle ut GRID 2 gratis fram till söndag eftermiddag. Se till att claima koden när ni väl fått spelet också! Det har man bara några dagar på sig att göra innan koden försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
2 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Tips från @dibel:

Tack för tipset! :) 

Kan utöver detta även tipsa om OpenMW som är en Morrowind-kompatibel fri mjukvara-spelmotor som fungerar på många platformar. Perfekt för mig som använder Linux.

OpenMW verkar vara inkompatibel med vissa moddar som många rekommenderar, men själv kör jag bara med en texturmod (Darknut's World Textures 1.1) som fungerar väl och behåller originalspelets känsla.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Horizon: Forbidden West för 499 på Elgiganten.

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/horizon-forbidden-west-ps4-inkl-ps5-version/357898

Det inkluderar PS5-versionen som annars kostar 150 kr mer. Och apropå att kosta mer så är 499 billigt i jämförelse med andra sajter som oavsett PS4/PS5-version ofta kostar 700 spänn och uppåt. Märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...