Jump to content

Tom Clancy's The Division


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Sunday, June 19, 2016 at 01:55, VickeX skrev:

 

 

Är det inte bra att spelen de visade på årets E3 såg rätt dåliga ut då (visuellt), om det är den flashiga presentationen och översnygga trailers som inte representerar slutprodukten man är orolig över?

Jag menar, varken Wildlands, Watch Dogs 2 eller Steep såg ju inte ut att ha speciellt grymma texturer eller överdrivet mycket effekter och detaljer. De kanske har tagit åt sig lite av kritiken?

Tycker wildlands redan har genom gått en downgrade om man jämför med trailer från e3 2015. 

Hur som helst så kommer jag inte bli hypad. Om spelen är bra så får jag veta det via reviews och liknande efter release. 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, visst.

Men Watch Dogs 2 och Steep var det första gången vi såg. Och jag menar inte att de är skitfula. Tvärt om är de rätt snygga, men de är absolut inte omg Watch Dogs 1 reveal trailer-amazing. Vissa texturer ser rätt platta och tråkiga ut även i de spelen.

Sen är det ju grafiken vi pratar om. Jag förstår att du inte tänker hypa eller förhandsboka något då du tycker det de gjort/gör är fel, och jag håller med, men personligen så hypar jag spelen pga gameplay så vad de gör med grafiken i trailers påverkar inte mig speciellt mycket., speciellt då det inte direkt är PS4 till PS3-downgrades vi snackar om. Det är oftast lite mindre detaljer och effekter, som såklart ger en stämning och får det att se bättre ut, men spelen ser ändå i stora drag liknande ut in-game. I Watch Dogs E3 demon t.ex gick karaktären in i en klubb. Designen och stämningen i klubben var det som hypade upp mig, och det jag ville uppleva, inte röken i entren. Tänkte inte ens på det när jag spelade det updraget.

Ska nog köpa Watch Dogs 2 på eller runt release men har inte förhandsbokat det än, och Steep lär jag inte köpa men är intresserad av. Registrerade mig och hoppas få testa betan, sen får vi se. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...