Jump to content

Driftstörning


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Forumet har legat nere under tre-fyra dagar på grund av en ny databaskrasch.

Tyvärr är aktiviteten på forumet så pass låg att det tar några dagar innan någon rapporterar fel.

Jag har lagt in en nattlig kontroll som förhoppningsvis kan reparera liknande fel mycket snabbare i framtiden.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aktiviteten är nog rätt hög egentligen, jag tror det är många som vill in. Frågan är bara om man tror att nån annan redan har mailat, vilket jag tror var fallet här.

Var jag först? Jag skickade sent i eftermiddags :mellow:

Bra att det fixats iallafall! :)

Tänkte maila första timmen, men tänkte att nån annan kunde ta det den här gången.

Mailade i morse... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte mailadressen, annars hade jag skickat ett mail för varje gång jag uppdaterade sidan.

"skyndarå hultaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!"

Har inte något sätt att nå dig på så väldigt svårt. Kollat av varje dag sen det skedde.

Vore bra om det i samband med sånt var möjligt att få tag i dig på ett bra sätt kan tyckas :)

Kan nån dela med sig av mailadressen? Jag har ingen koll på den, men jag tänkte många gånger att jag borde rapporterat.

kristoffer på hultenius dåttcom

=)

Redigerad av Henkibojj
Bot-bypass
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för tusan grabbar. Det är väl bara att maila omedelbart, det tar inte många sekunder av er tid. Hellre att Hultan får en massa mail än inget, som den här gången.

Jag hade inte hans mailadress men nu har jag den, kommer maila direkt om forumet går ner igen, och jag rekommenderar att alla ni också gör det trots att ni just läste det här.

Låter som att ni alla råkat ut för Bystander effect medan forumet låg och led. tongue_1181744_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som att ni alla råkat ut för Bystander effect medan forumet låg och led. tongue_1181744_0.gif

Haha, jag tänkte också på den grejen. Jag mailade de senaste två gångerna och jag tror jag var hyfsat tidig med det också, men den här gången räknade jag med att nån annan skulle göra det. Plus att jag haft lite annat för mig, men när Jazz rentav letar upp mig på fejjan via FOAFs för att säga att forumet är nere fick jag maila :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kristoffer [snabela]hultenius [punkt] com

=)

Det här är nog femtioelvte gången du blir tillsagd, skriv inte ut adressen på riktigt. ;)

Fast här inne kanske vi är skyddade från botar? Jag minns inte vilka forum som är vilka längre, det var så länge sedan man var här.

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är nog femtioelvte gången du blir tillsagd, skriv inte ut adressen på riktigt. ;)

Fast här inne kanske vi är skyddade från botar? Jag minns inte vilka forum som är vilka längre, det var så länge sedan man var här.

Den här gången kom jag ihåg det. men tänkte att vafan, seriöst, är det verkligen så att man kan få spam eller det är bara nån skröna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här gången kom jag ihåg det. men tänkte att vafan, seriöst, är det verkligen så att man kan få spam eller det är bara nån skröna?

Inte en skröna. Däremot inte säkert att det sker på det här forumet.

Psst: Fulla mailen är fortfarande kvar i Merkkys citat.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...