Jump to content

Battlefield 4


Mark
 Share

Recommended Posts

Alltså, det är ju riktigt kul att glida runt med Attack Jet, men det går inte att blunda för att den är hopplöst OP... ^_^

Haha ja, det enda man behöver vara rädd för just nu är den mobila AA:n. Den är ruggigt effektiv.

Stealthplanet måste få en buff, antingen i agility eller att kulsprutan gör mer skada mot attackflygplanet. Den är ju trots allt tänkt att vara Anti Air, vilket den just nu inte är för fem öre.

Att sänka skadan som attackflygen gör mot luftfordon vore också på sin plats, även fast jag inte tror det är möjligt utan att sänka skadan den gör på landfordon i samma veva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går för fort! Hinner inte öppna battlepacks! Använde nyss upp en 100% booster, och när den var klar fick jag en till :D

Hoppas dom gör sina "overpower"(level 100+) levlar helt utan boosters. Jag vill, likt bc2 och bf3 att enbart eliten skall kunna ta maxrank på under 300 timmar. Gärna mycket längre. Har för mig BF2 hade ett sinnessjukt högt tak till maxrank

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Such China

many Rising

wow

much beauty

Väldigt nöjd med Dragon pass och Guilin Peaks! Väldigt olika banor, men på ett riktigt härligt sätt!

Ena är väldigt mycket fordonsbaserad, men går att smyga runt till fots om man är lite smidig!

Den andra är enbart infantry och transportfordon, hade en sjukt bra första runda på den banan med 47-16 och mvp, dock så var de flesta i mitt lag inte kapabla till att röra sig mot flaggor så det blev förlust.. Men första känslan av dom två banorna? 9/10 på Dragon pass och 10/10 på Guilin Peaks :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad faaaan, inga av mina C4-kills räknas mot assignmentet där den används. Jag har spelat med en DMR tre rundor för mycket bara för den här skiten. Utav alla assignments som ska bugga så är det såklart den med skitvapnena i.

Så läser jag nu att det bara räknas när man lirar som recon. Jäv... Jag gör ett sista försök, så jag äntligen får lägga DMR:erna på hyllan.

Fixade assignmentet direkt, och i samma veva så började det gå bra med RFB:n och jag funderar på om det inte är ett okej vapen ändå.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad faaaan, inga av mina C4-kills räknas mot assignmentet där den används. Jag har spelat med en DMR tre rundor för mycket bara för den här skiten. Utav alla assignments som ska bugga så är det såklart den med skitvapnena i.

Så läser jag nu att det bara räknas när man lirar som recon. Jäv... Jag gör ett sista försök, så jag äntligen får lägga DMR:erna på hyllan.

Fixade assignmentet direkt, och i samma veva så började det gå bra med RFB:n och jag funderar på om det inte är ett okej vapen ändå.

Den är riktigt schysst ifall man inte kör med något sikte som har hög förstoring. På långa avstånd känns den ganska pruttig och jag tycker inte att man kan använda den som substitut för en sniperbössa, vilket man kunde i BF3. Det är väl också det som är meningen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är riktigt schysst ifall man inte kör med något sikte som har hög förstoring. På långa avstånd känns den ganska pruttig och jag tycker inte att man kan använda den som substitut för en sniperbössa, vilket man kunde i BF3. Det är väl också det som är meningen...

Så länge man skjöt i huvudet så var det lugnt. En kula i skallen räcker på HC, två behövs på normal.

Så att så länge man försöker använda den som en vanlig bolt action så går det riktigt bra, man kan plocka flera fiender snabbare än man kan med bolt action, vilket var skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför å varför gjorde dom DMR klassen så jävla tråkig.. alla vapen beter sig Exakt likadant (förutom sks samt qbu, som skjuter snabbare med lite mindre damage) Varför inte behålla åtminstone 2 vapen med stats från bf3 (M39 tex, 10 skott i magasinet och 50 damage.) Är så trött på att det kräver 2 skott i huvudet samt ibland 4 skott i kroppen.

Har tagit från 51 till 64 än så länge i dubbelexp yran, bonusen tar slut imorgon, men för oss premium folk så får vi eventet direkt inpå som är aktivt till och med Söndag. =p

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dunkat in 30 ranks hittills på en vecka och min SPM är snart, snart över 1000. DICE gör bort sig med dessa XP-bonusar...

Edit: Men självklart utnyttjar man systemet så långt det går för det. Att slöa lite som commander med en 200%-boostare kan ge en ny rank på två rundor. :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...