Jump to content

Battlefield 4


Mark
 Share

Recommended Posts

“Only in Battlefield can players go through a building instead of around it, eject from a jet and take out the enemy mid-free fall, or flip a tank. DICE, a studio of Electronic Arts, announced that Battlefield 4 will arrive on the Xbox 360 on October 29, 2013.

http://www.egmnow.com/articles/rumor-battlefield-4-release-date-spotted-on-xbox-blogs/

Ännu fler rykten, får se om releasedatumet stämmer!

Hmf bara Release till Xboxen det datumet om det nu stämmer så kommer vi PC spelare få vänta nån extra dag/månad?

Och vi som är Premium spelare på BF3 kommer vi få nån sorts rabatt eller belöning till BF4? Medal of Honor Warfighter hade ju så att dem som var premium spelare på BF3 fick 50% rabatt på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ganska säker på att det är skriptat, tror inte fysikmotorn klarar av så stora saker flytande. Då hade vi redan sett det i spel tidigare.

Enligt utvecklarna så ska ju verkligen allt gå att ta sönder, alltså va inte den spektakulära scenen bara scriptad- det är de nya Levelution som pratar om. Helt insane verkar det ju, verkligen för bra för att va sant!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt utvecklarna så ska ju verkligen allt gå att ta sönder, alltså va inte den spektakulära scenen bara scriptad- det är de nya Levelution som pratar om. Helt insane verkar det ju, verkligen för bra för att va sant!

Har vi verkligen sett något sådant hitills? (Jag har faktiskt inte kollat på så många gameplays). Jag tror det kommer likna BC2 rätt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

ALLTSÅ SKOJAR NI ELLER?!?!?!?!?! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Haha, det känns ju lite Bad Company över det hela! Både den tropiska banan och vissa delar av gameplay. Speciellt när han tog dogtagen.

Visserligen kunde man inte göra så i BC2, men hela scenen kändes lite åt det hållet på något vis.

Gött, då fick man lite liv i BF-ådran igen!

Har du förhandsbokat Ante?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det känns ju lite Bad Company över det hela! Både den tropiska banan och vissa delar av gameplay. Speciellt när han tog dogtagen.

Visserligen kunde man inte göra så i BC2, men hela scenen kändes lite åt det hållet på något vis.

Gött, då fick man lite liv i BF-ådran igen!

Har du förhandsbokat Ante?

Det jag hoppas mest på nu är att BF4 är en förfinad version av BF3, så att vi slipper drabbas av spelets barnsjukdomar mer än 1½ år in..igen... Det om något kommer ge mig BC2-känslan tillbaka. :P Men förstår vad du menar.

Ja, nu först har jag börjat hypea på riktigt. Kommer spela mängder av BF4, i alla fall tills GTA V släpps.

Har inte förhandsbokat, och jag tänker ligga lågt med det den här gången också tills jag får en bra deal. Problemet är ju att jag vill ha Premium också, så att förhandsboka för att få China Rising tjänar ingenting till. Det kommer bli jävligt dyrt detta, förresten. Origin-priserna är 699 för BF4 och 499 för Premium. Inte för att jag inte är villig att spendera sådana pengar på ett spel jag kommer spela sönder, men det blir onice att lägga ut allt det på ett bräde. Hoppas någon butik erbjuder en bundling för runt tusenlappen eller något, men det är väl en ouppnåelig dröm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...