Jump to content

GTASajtens Crew


VickeX
 Share

Recommended Posts

Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)!

Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"!

Klockren idé!

--------------

Finns det någon app till PS3an som gör att man kan komma åt crewet via XBMC eller så?

Eller görs allt sånt in game?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)!

Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"!

Ja, lätt! Kom igen allihopa - försök er på det! Tänk hur grymt det vore att åka runt i Los Santos med en munk på jackan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis en tokbra idé till ett emblem för vårat crew (men jag har ingen talang så jag vill inte ens försöka mig på det)!

Varför inte ha ett emblem som representerar ett av de bästa "internskämten" här på forumet? Jag tänker såklart på "militärmunkar"!

Jag försöke mig på att göra en munk nu då jag ändå inte hunnit få spelet ännu, och det blev väl rätt okej... men då självklart är sidan överbelastad och jag kan inte spara skiten. Här är iaf en printscreen på den.

post-5272-0-47005400-1379414588.png

Någon annan kanske kan försöka sig på det när de har en pause från spelandet.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöke mig på att göra en munk nu då jag ändå inte hunnit få spelet ännu, och det blev väl rätt okej... men då självklart är sidan överbelastad och jag kan inte spara skiten. Här är iaf en printscreen på den.

post-5272-0-47005400-1379414588.png

Någon annan kanske kan försöka sig på det när de har en pause från spelandet.

Haha, underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntar fortfarande på att bli accepterad in till gtasajten crew ghostwolfii nicka jag

Jag acceptade dig, din invite försvann men desvärre dök du inte upp i invite listan... tänkte att det kanske skulle komma upp om ett tag. Jag kan inte heller godkänna Vice pågrund av "error". Testa ansöka igen, SocialClub fungerar inget vidare just nu alltså.

Vem är FlaTheR1?

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...