Jump to content

Ett litet förslag...


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att Off-Topic och Spam borde slås ihop och varför?..Jo...Det ligger i stort sätt samma topicar i båda...det förvillar nya medlemmar vart dom ska posta(Även mig ibland)...men nu till det stora...Döp om spam till Debatt forumet...här kan man disskutera alla politiska förslag som tas fram...nya lagar som stiftas...allt om EMU...kriget i Irak...skatte höjningar...barnbidrags säkningar...allt som har med pengar och politik att göra...det skulle jag tycka vara kul istället för alla spel och lek topicar som dräller omkring i både spam och Off-Topic(Dom skulle fortfarande finnas kvar i Off-Topic naturligvis!!!)...vilda debatter!..Egna förslag?..Skriv!..Vill du kritisera mitt förslag?..Skriv!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Off-Topic och Spam borde slås ihop och varför?..Jo...Det ligger i stort sätt samma topicar i båda...det förvillar nya medlemmar vart dom ska posta(Även mig ibland)...men nu till det stora...Döp om spam till Debatt forumet...här kan man disskutera alla politiska förslag som tas fram...nya lagar som stiftas...allt om EMU...kriget i Irak...skatte höjningar...barnbidrags säkningar...allt som har med pengar och politik att göra...det skulle jag tycka vara kul istället för alla spel och lek topicar som dräller omkring i både spam och Off-Topic(Dom skulle fortfarande finnas kvar i Off-Topic naturligvis!!!)...vilda debatter!..Egna förslag?..Skriv!..Vill du kritisera mitt förslag?..Skriv!..

Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera

Tror du att det är många som vill snacka om skattehöjningar här. :lol:

Väldans dumt förslag tycker jag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera

Tror du att det är många som vill snacka om skattehöjningar här. ^_^

Väldans dumt förslag tycker jag :P

Skattehöjningar gäller ju äldre och smartare medlemmar än du (som spammar ner hela forumet om dx2).

Dessutom tycker jag det är rätt bra, men istället för ett helt eget forum kan man klistra en topic i off-topic som heter typ "Debatter" där man kan snacka politik, ekonomi, blablabla...

Dessutom borde man ta bort cs-topicen i off-topic och försöka få folk att fatta att det här är ett gtaforum.

Inte ett cs, battlefield eller grötforum, utan GTA! Och lekar, sånt som personen under mig, rolig saga och hitta bilden är ju kul som tidsfördriv om man inte har nå't bättre för sig.(som jag :lol: ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera Kritisera

Tror du att det är många som vill snacka om skattehöjningar här. :lol:

Väldans dumt förslag tycker jag ^_^

Jag betonade nog inte skattehöjningar där!..Väldans dumt...okej jag antecknar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bra tänkt men vi behöver verkligen ett forum där post-count är avstängt och där man kan prata lite friare utan att varje topic stängs.

Dessutom är allt struntprat i spamforumet bra, annars kanske hela forumet i helhet blir lite för allvarligt...

Varför kan inte post-count vara avstängt även i Off-Topic då???...Eller flytta alla topicar från OT till spam så blir allt off snack utan post count!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan inte post-count vara avstängt även i Off-Topic då???...Eller flytta alla topicar från OT till spam så blir allt off snack utan post count!!!

Men då finns det risk att hela OT eller det nya forumet blir oseriösare.

Innan man slår ihop två forum måste det tänkas igenom noga för det finns ingen återvändå och det är onödigt att ta en risk...

Det måste helt enkelt finnas bättre argument än att "det är svårt att skilja på dom".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då finns det risk att hela OT eller det nya forumet blir oseriösare.

Innan man slår ihop två forum måste det tänkas igenom noga för det finns ingen återvändå och det är onödigt att ta en risk...

Det måste helt enkelt finnas bättre argument än att "det är svårt att skilja på dom".

det verkar väldigt dumt att slå ihop dom...det e bra som det e....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Skattehöjningar gäller ju äldre och smartare medlemmar än du (som spammar ner hela forumet om dx2).

Dessutom tycker jag det är rätt bra, men istället för ett helt eget forum kan man klistra en topic i off-topic som heter typ "Debatter" där man kan snacka politik, ekonomi, blablabla...

Dessutom borde man ta bort cs-topicen i off-topic och försöka få folk att fatta att det här är ett gtaforum.

Inte ett cs, battlefield eller grötforum, utan GTA! Och lekar, sånt som personen under mig, rolig saga och hitta bilden är ju kul som tidsfördriv om man inte har nå't bättre för sig.(som jag :angry: ).

fast det är ju inte lika kul och prata bara om gta hela tiden man måste ju få prata om andra saker :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skattehöjningar gäller ju äldre och smartare medlemmar än du (som spammar ner hela forumet om dx2).

Dessutom tycker jag det är rätt bra, men istället för ett helt eget forum kan man klistra en topic i off-topic som heter typ "Debatter" där man kan snacka politik, ekonomi, blablabla...

Dessutom borde man ta bort cs-topicen i off-topic och försöka få folk att fatta att det här är ett gtaforum.

Inte ett cs, battlefield eller grötforum, utan GTA! Och lekar, sånt som personen under mig, rolig saga och hitta bilden är ju kul som tidsfördriv om man inte har nå't bättre för sig.(som jag :angry: ).

nu läser du ur en bok igen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu läser du ur en bok igen? :D

En bok? :D Vad har det med en bok att göra.

fast det är ju inte lika kul och prata bara om gta hela tiden man måste ju få prata om andra saker

Jo, visst, men att man snackar cs eller bf så mycket att de måste ha en klistrad tråd eller t.o.m. en egna forum är ju liiiite dumt, det finns ju svenska cs- och bf-forum också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...