Jump to content

Mailhaveri fixat


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Under hösten och vintern har vi haft ett ordentligt mailhaveri som upptäcktes först för en månad sedan. Problemet har bland annat gjort det svårt att bli medlem då det inte skickats ut några valideringsmail. Enda sättet att bli medlem har varit genom att logga in via Facebook och Twitter-konton.

Problemet är nu delvis löst. Forumet kan skicka mail igen tack vare ett helt nytt mailsystem. Dock så går det inte att kommunicera åt andra hållet för tillfället (t.ex. skicka mail till webmaster@gtasajten.com), men jag håller på att titta på det.

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt!

Ledsen för offtopic, men kände att det är lika bra att ta det här. Har forumet varit segt idag för er andra också? Vid ett tillfälle för några timmar sedan kraschade det helt och jag fick upp en sådan där rosa ruta där det stod något om ett SQL-fel. Tänkte att det är lika bra att nämna det nu när Hultenius har vägarna förbi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt!

Ledsen för offtopic, men kände att det är lika bra att ta det här. Har forumet varit segt idag för er andra också? Vid ett tillfälle för några timmar sedan kraschade det helt och jag fick upp en sådan där rosa ruta där det stod något om ett SQL-fel. Tänkte att det är lika bra att nämna det nu när Hultenius har vägarna förbi!

Någon ruta har jag inte sett men forumet gick ganska segt och var nere en stund på dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

Det ser ut att fungera nu. För att fira det har jag stängt forumet för gäster under det kommande dygnet.

Förhoppningsvis kan det fungera som en morot för de som är intresserade av GTA V-godis ;)

Jag märker att smileys sedan idag har börjat bete sig märkligt i skrivna och citerade inlägg. Det läggs till ett /> efter vissa smileys och så har det inte varit förr. Vore skönt att kväva det i sin linda medan du fortfarande är här.

Och btw, forummeddelanden (som trailer-räknaren i V-forumet) verkar inte fungera som förr. Jag lyckas inte göra den banner du gjort utan mina forummeddelanden dyker bara upp som klistrade trådar över de vanliga klistrade trådarna. Om det kommer en storm av nya medlemmar eller hemvändare vore det bra om det kunde användas mer effektivt än så. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...