Jump to content

Hur kommer ni förbereda er inför GTA5?


KeishaLewis
 Share

Recommended Posts

Jag ska unna mig en riktigt jävla onyttig dag. Chips, energidrycker, kaffe och micromat kommer att finnas på plats, likaså en mängd våtservetter då jag avskyr när dosan blir flottig. Är jag ledig från jobbet så vaknar jag tidigt, städar rummet, laddar upp med några dosor snus och väntar sedan på att posten ska komma.

Hämtar spelet ur brevlådan, sätter igång en laddning kaffe och undersöker manualen medan kaffet blir färdigt. Häller upp skiten i en termos, går ner på mitt rum, startar spelet och nöter tills jag blir less. Har antagligen laddat upp med en del Family Guy/ South Park att varva med. Lär nog spela runt 7-8 timmar första dagen, beror helt på om det är så bra som jag tror att det ska vara. :)

Så har jag ingen tv eller någon konsol där jag för tillfället kinesar. :Pp;Ppp:Pp;pppPp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte fått något SMS om mitt paket ännu. Förväntade mig det kl 10-12. Lär väl behöva vänta ytterligare 2-3 timmar nu.

Har jag rejält otur så får jag inte paketet förens imorgon (vilket vore vansinnigt då det transporterades från Sundsvall kl 05:07 och Örnsköldsvik är bara 2 timmar därifrån). Men i det fallet så lär jag väl mest troligt ha den vanliga kopian till PS3 i brevlådan någon gång runt kl 3.

När (om) jag får smsavin så rycker jag snabbt till mig mobilen och börsen och småjoggar sedan till butiken. Väl där stressar jag runt och plockar den proviant jag ska ha och skyndar mig till kassan. Betalar och går sedan till postutlämningen. När jag har paketet så går jag väl snabbt hem igen och öppnar lådan och kollar på grejerna och installerar sedan spelet. Medans spelet installeras tar jag en dusch så att jag är redo för 12+ timmars strecksittning.

Argh. Väntan tar kål på mig. Speciellt nu då alla andra har det och hela YouTube är full av videos och även här på forumet postar folk bilder. Jag vill inte se mer. JAG VILL BARA HA SPELET! >_<

Edit: Såg just det här: Beräknat leveransdatum är 2013-09-17 efter kl 18:00

Vafan webhallen och posten? You suck!!! ARGH!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7:50 var jag utanför Gamestop imorse, var en rätt lång kö, tillslut kom jag fram till kassan, hann inte säga något hon i kassan tog bara upp mitt CE :D, ni skulle sett minerna på dom andra i kön, man hörde någon säga "det var han som fick PS3 versionen" (dom fick bara in ett till XBOX och ett till PS3)

Installationen gick smidigt och jag lirade från 9-15 och egentligen inte kommit någon vart, typ gjort 4 uppdrag, bara kollat runt, nu är det dags igen! sjukt bra detta är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förbereda mig genom att komma hem från jobbet, kolla postlådan (woot, ett GTA V).

Komma in, slänga av sig jobbkläderna. Öppna paketet, ut med spelet. Av med plasten, lukta på manualen och kolla in kartan.

Starta PS3'an, i med skivan.. Vänta.. vänta..... vänt... VAFAN...

Tror ni inte att min gamla pärla har fuckat upp lasern, så kan för helvete inte läsa in skivan. SÅ JÄVLA SURT att behöva köpa ett nytt PS3 så här tätt inpå PS4 bara för att kunna spela spelet.

Allt annat funkar, allt som inte behöver diskenheten.. Är så jävla upprörd!crying_1182855_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 years later...
2013-06-07 at 01:56, DizzY skrev:

Tror inte heller du riktigt kopplat denna pappa rollen, att va pappaledig innebär oftast mer jobb än på jobb, bara att man är hemma, med ett barn att ta hand om..?!

Så all tid i världen har jag svårt att tänka mig om du inte får lugnaste ungen som bara älskar att se farsan lira gta V :D fast du är väl inte ens pappa ledig vid release längre då du skrev så när releasen va denna våren..? Aja tillbaks till ämnet-

Själv kommer jag åka på morgonen och köpa det, se till att ha städat dagen innan så man slipper tänka på de den kommande veckan så man kan spela istället när tillfällen ges. Första dagen blir nog pizza eller nåt så man slipper slösa tid på att laga mat och de värsta av allt- Diska undan ! Haha

F.ö om ngt ställe har nattöppet vid release som vid IV så kommer jag va på plats och spela hela natten!

Nja så ansträngande är det nog inte. Har barn nu själv men barnets mor får vara hemma med barnet då jag vill bidra till välfärden samt inte bryta rutiner osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...