Jump to content

Hur kommer ni förbereda er inför GTA5?


KeishaLewis
 Share

Recommended Posts

För det första ska jag köpa spelet, får vänta tills den 25e. Någon idé vart man ska ta sig som har bäst priser och granterat inte fått slut på utgåvor eller något sådant dumt? Sen ska jag dagen innan ha köpt mig lite röka (gillar att röka på kvällen för att varva ner skallen efter 7-10 timmars fokuserande på ett tv-spel), sen är det chips, godis, uppvärmningsbara pizzor, en nytvättad TV osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer sitta på kärnkraftverk till på Torsdag 18:00 och jobba. :cry:

SEN KÖR JAG TILL FLYGPLATSEN OCH FLYGER HEM OCH KÖR HEM GTA STYLE OCH SEN SOVER JAG OCH SEN ÅKER TILL AFFÄREN FREDAG MORGON OCH BANKAR PÅ DÖRREN TILLS DEN ÖPPNAR OCH SEN KÖPER JAG SPELET OCH SPELA HELA DAGEN ÄNDA TILL SÖNDAG!!!! (w00t)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer sitta på kärnkraftverk till på Torsdag 18:00 och jobba. :cry:

SEN KÖR JAG TILL FLYGPLATSEN OCH FLYGER HEM OCH KÖR HEM GTA STYLE OCH SEN SOVER JAG OCH SEN ÅKER TILL AFFÄREN FREDAG MORGON OCH BANKAR PÅ DÖRREN TILLS DEN ÖPPNAR OCH SEN KÖPER JAG SPELET OCH SPELA HELA DAGEN ÄNDA TILL SÖNDAG!!!! (w00t)

Det låter härligt hörru :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sweeeet! Har du förhandsbokat spelet eller ska du på nattsläppet?

Jag förhandsbokade det på CDON, men det är väl inte ens säkert att jag får det imorgon trots att jag fick sms idag om att paketet skickats. Å andra sidan har ju Modo första hemmamatchen imorgon så det är väl inte hela världen om det kommer en dag sent. Har jag väntat i några år kan jag vänta en dag till ;) Jag var sugen på nattsläppet men det hörde jag om efter att jag hunnit boka, men börjar man sju så kan det bli jobbigt :P Wedda och Hagelberg (storbrorsan) ska dit vad jag vet, så ni lär ju stöta på varandra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...