Jump to content

Hur kommer ni förbereda er inför GTA5?


KeishaLewis
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

inte als

Om du inte har något att skriva så skriv inte alls. Vi är trötta på det här nu.

Faktiskt. Det är nästan spam eftersom du bara skriver ett eller två ord i så många trådar som möjligt och i olika forum. Det finns inga specifika regler för vilken kvalitet en post ska ha, men sånt som medvetet skrivs med meningslöst innehåll är faktiskt spam och inget annat. Gaska upp dig nu, för tusan.

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Bra förslag KeishaLewis :D.

Själv kommer det bli en massa Red Bull och SIA Marängsviss, mat då blir det Pizza massa Pizza LOL. Men med min otur så jobbar jag väll när spelet släpps, sjukanmälan eller?

Okej det börjar dra sig mot slutet av denna långa väntan. Jag har gått och tänkt på hur min dag kommer se ut när spelet släpps. Det blir garanti Red Bull och en stor fet påse röka. Men ingen pizza för flottigt med kontrollen så det blir Piroger i massor. Kommer vara pappa ledig när spelet släpps om det kommer i April maj!?. Så jag kommer ha all tid i världen att spela :). Sen blir det väll massa godis och annat gott.

Peace

Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Okej det börjar dra sig mot slutet av denna långa väntan. Jag har gått och tänkt på hur min dag kommer se ut när spelet släpps. Det blir garanti Red Bull och en stor fet påse röka. Men ingen pizza för flottigt med kontrollen så det blir Piroger i massor. Kommer vara pappa ledig när spelet släpps om det kommer i April maj!?. Så jag kommer ha all tid i världen att spela :). Sen blir det väll massa godis och annat gott.

Peace

Jimmy

Jag vet att det inte är min angelägenhet men för att ge en liten tankeställare: Är det verkligen bra för barnet att ha en manlig förebild som nördar tv-spel och röker på? Just sayin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte heller du riktigt kopplat denna pappa rollen, att va pappaledig innebär oftast mer jobb än på jobb, bara att man är hemma, med ett barn att ta hand om..?!

Så all tid i världen har jag svårt att tänka mig om du inte får lugnaste ungen som bara älskar att se farsan lira gta V :D fast du är väl inte ens pappa ledig vid release längre då du skrev så när releasen va denna våren..? Aja tillbaks till ämnet-

Själv kommer jag åka på morgonen och köpa det, se till att ha städat dagen innan så man slipper tänka på de den kommande veckan så man kan spela istället när tillfällen ges. Första dagen blir nog pizza eller nåt så man slipper slösa tid på att laga mat och de värsta av allt- Diska undan ! Haha

F.ö om ngt ställe har nattöppet vid release som vid IV så kommer jag va på plats och spela hela natten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt hur den dagen kommer att se ut då mina veckodagar ändras med tiden. Men eftersom att det släpps på en tisdag så kan jag alltid sjukskriva mig beroende på vad jag gör den dagen. Kommer ladda upp med fryspizzor och annan snabb mat. Kommer även att se till så att det är städat och fint på rumsbordet och i övrigt.

Sen så kommer jag antagligen vara på plats utanför Gamestop innan de öppnar och skynda mig in och köpa mitt spel och skynda mig hem och stoppa in det i konsolen så fort det bara går.

Kommer antagligen att spela hela den dagen och långt in på natten.. Och kommer att ha laptopen stående på bordet så man kan se vad andra skriver och samtidigt säga sitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Det här kommer låta underligt men den förberedelse jag ska göra inför GTA V är att försöka ta examen. :rolleyes:

Har dragit på det alldeles för länge och alla projekt jag har haft igång under så lång tid är slut nu. Har skickat in vad som behöver kollas till handledare etc, nu är det bara att rätta till allt och skicka in. Har ju ca 1½ månad på mig, det vore så skönt att kunna bränna bort sin fritid på GTA V-mayhem utan att känna något som helst dåligt samvete :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Det här kommer låta underligt men den förberedelse jag ska göra inför GTA V är att försöka ta examen. :rolleyes:

Har dragit på det alldeles för länge och alla projekt jag har haft igång under så lång tid är slut nu. Har skickat in vad som behöver kollas till handledare etc, nu är det bara att rätta till allt och skicka in. Har ju ca 1½ månad på mig, det vore så skönt att kunna bränna bort sin fritid på GTA V-mayhem utan att känna något som helst dåligt samvete :)

Haha det låter som ett briljant upplägg! :D Vad pluggar du för något?

On topic; jag är nere i Gbg hos bruden när det släpps, så ska ladda upp med rejält med käk och munch åt oss samt se till att ha några välkylda pilsner och red bull nära till hands! Ja, och skulle allting ta slut alldeles för snabbt så bor vi grannar med Hisingens bästa pizzeria! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Det blir ett par onyttiga dagar för mig. Ska bara ta det lugnt, njuta av spelet och äta den enklaste och godaste maten.

På releasedagen lär jag ha laddat upp med chilinötter, öl, energidricka och kanske även några chips... men då lär det bli Pringles som känns minst fettiga och enklast att hantera när man spelar.

Går man in på lite mer specifika detaljer om hur det blir när jag hämtar spelet på posten / tar in det från brevlådan så lär jag nog öppna paketet och kolla på alla delar samt lukta på manualen (Collectors Edition beställd, och ja jag är en sån som luktar på nya manualer), sedan åker spelet in... och efter att ha spelat ett par timmar skriver jag väl in alla koder för extramaterialet som följde med i CE.

Sen lär jag väl gå och köpa en pizza till middag (efter att ha spelat par timmar eller så) och sen blir det att spela hela natten. Jag kommer säkerligen att sitta till kl 8 på morgonen - Minst!

Åh vad nördig jag är. Men jag älskar det, haha! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...