Jump to content

Dagens lunch/middag


Tweak
 Share

Recommended Posts

Vad säger du? Tycker DU om svamp?!?

Edit: Kanske blandar ihop dig med någon annan...

Haha, jag älskar svamp! Men det kan säkert vara mig du tänkte på, jag vet att jag förr var rätt kräsen när det kom till mat, speciellt grönsaker. Klarar fortfarande inte av paprika eller tomat, t.ex. Det är fruktansvärt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Jag gjorde en jävla massa chilli con carne idag. En hel drös med lunchlådor blev det, plus en stor en som åkte in i frysen som jag kan plocka fram om några veckor när jag återhämtat mig från hur trött jag kommer bli på det efter att äta det hela den här veckan rolleyes_1184336_0.gif.

Körde på vita, röda och svarta bönor, paprika, majs, vitlök, persilja och en creme fraiche med smak av franska örter. Sedan förstås de givna ingredienserna som krossade tomater, köttfärs och chilli. Rysligt gott blev det, även fast det kanske inte ser så ut på bilden.

vd54Jyn_1246462_1.jpg

Ursäktar hur stor och instagrammad bilden blev..

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde en jävla massa chilli con carne idag. En hel drös med lunchlådor blev det, plus en stor en som åkte in i frysen som jag kan plocka fram om några veckor när jag återhämtat mig från hur trött jag kommer bli på det efter att äta det hela den här veckan rolleyes_1184336_0.gif.

Körde på vita, röda och svarta bönor, paprika, majs, vitlök, persilja och en creme fraiche med smak av franska örter. Sedan förstås de givna ingredienserna som krossade tomater, köttfärs och chilli. Rysligt gott blev det, även fast det kanske inte ser så ut på bilden.

Ursäktar hur stor och instagrammad bilden blev..

Nu blev jag hungrig... Vad är det svarta som du har blandat i riset?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...