Jump to content

GTAsajtens julklappsbyte 2011


Kebab
 Share

Recommended Posts

Går allt som det ska så kommer brevet vara postat imorgon. Får hoppas det hinner fram någorlunda i tid!

Är det bara jag som är sjukligt nyfiken på vad för sorts presenter folk kommer ge varandra? Dvs om folk kommer skicka seriösa presenter eller något helt random pga hjärnsläpp eller humorn i det? Jag hade inte tackat nej till Maimstreams hemmapysslade trolldegsgrisar iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postat! Var nästan lite ledsen att jag hade ställt upp ett tag. Sköt upp inhandlandet till tentaveckan och hade totalt hjärnsläpp över passande julklapp. När jag väl släppte det och bara vandrade runt en kort stund på stan så kändes allt mycket bättre. Både vad gäller tentorna och vad jag tillslut köpte.

Nu är jag jättespänd och förväntansfull över vad som kommer dimpa ned i min postlåda. :wub:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick min igår.

"Råkade" öppna den. Den var inte inslagen så det blev att jag såg den innan julafton.

Skall ta en bild på den och lägga upp.

Jag fick en engelsk bok, kommer inte ihåg vad den hette. (är på jobbet nu). Men tror den handlar om en hund.

Perfekt. Har tänkt att låna en engelsk bok, typ en lättläast barnbok för att träna upp min engelska läsförståelse. Jag pratar helt ok engelska, men har svårt att skriva engelska rätt, och ser jag en film utan text förstår jag vad de säger, men inte vad de menar.

Så nu har jag en bok som jag kan läsa. Blir min första engelska bok att läsa, så jag hoppas inte den är för svår. :confused:

Tack den som skickade den. Får gärna tala om vem det var. =) (och gärna berätta lite mer om vad boken handlar om om ni själv har läst den.)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick min igår.

"Råkade" öppna den. Den var inte inslagen så det blev att jag såg den innan julafton.

Skall ta en bild på den och lägga upp.

Jag fick en engelsk bok, kommer inte ihåg vad den hette. (är på jobbet nu). Men tror den handlar om en hund.

Perfekt. Har tänkt att låna en engelsk bok, typ en lättläast barnbok för att träna upp min engelska läsförståelse. Jag pratar helt ok engelska, men har svårt att skriva engelska rätt, och ser jag en film utan text förstår jag vad de säger, men inte vad de menar.

Så nu har jag en bok som jag kan läsa. Blir min första engelska bok att läsa, så jag hoppas inte den är för svår. :confused:

Tack den som skickade den. Får gärna tala om vem det var. =) (och gärna berätta lite mer om vad boken handlar om om ni själv har läst den.)

Om det var den här så har du tur. Den är både lättläst och oerhört underhållande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte ens med i julklappsutbytet, så det är definitivt inte mig du ska tacka. :P

Boken handlar om en 15-åring med en autismspektrumstörning som ska utreda varför grannens hund dött, i runda slängar. Som sagt, riktigt bra!

Haha din lilla spjuver, den går jag inte på. :P

Låter toppen, jobbar dessutom med autism/Aspergers

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...