Jump to content

Besvikelser från trailern?


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag tror självlart på att GTA V kommer bli det största spel Rockstar har åstadkommit. Men man blev besviken på en del grejer också. Mestadels på decenniet spelet utspelar sig i (2010-talet). Jag hade hoppats på ett Los Santos i en nära framtid, eller under början av 90-talet (igen).

Med nära framtid menar jag som i "Demolition Man", "RoboCop", etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Long time no see Arman.

Det enda jag egentligen var besviken över var att det inte blev Vice City. Men San Andreas gör absolut ingenting ändå!

Hehe, I know, I stop by from time to time.

Tror jag har en teori varför det inte blev av i den ordningen (Liberty City, Vice City, San Andreas).

Kanske är för att Vice City-andan från 2002 fortfarande lever kvar.

Man vill ju hellre gå tillbaka till 80-talet igen än att utforska det under nutid - så det kanske bara är för tidigt för ett sådant spel igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besviken och besviken.. Jag kan väl säga som så att jag skulle blivit gladare om det varit VC istället för LS... En annan sak som jag är lite missnöjd över är att det IGEN verkar bli en manlig huvudkaraktär (förutsatt att gubben i trailern är huvudrollen), vilket är lite tråkigt om jag är ärlig. Been there done that, liksom. Jag fattar inte varför R* aldrig går in för en kvinna, det skulle ge serien ett helt nytt fräscht perspektiv!

11171_1223562_0.gif

Redigerad av Umberto
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besviken och besviken.. Jag kan väl säga som så att jag skulle blivit gladare om det varit VC istället för LS... En annan sak som jag är lite missnöjd över att det IGEN verkar bli en manlig huvudkaraktär (förutsatt att gubben i trailern är huvudrollen), vilket är lite tråkigt om jag är ärlig. Been there done that, liksom. Jag fattar inte varför R* aldrig går in för en kvinna, det skulle ge serien ett helt nytt fräscht perspektiv!

11171_1223562_0.gif

Håller med till 100%! ;)

Vore faktiskt lite roligare med en kvinnlig gangster än en manlig badboy från ett slumm. Du får väll skriva det till dem och påpeka detta? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är absolut inte besviken! Detta ser underbart ut och kommer verkligen spela skiten ur det här när det kommer! Inte kännt den här hypen sen man såg första trailern från SA.

Och varför hoppades vissa på Vice city? Om man tänker efter vad som skulle finnas i spelet så finns det ju mycket mer att gå på med San Andreas. Blandade miljöer, skogar, öken, städer. Finns så mycket mer att se. Om det blivit VC igen hade det nog bara blivit städerna igen och inte så mycket mer. Tycker San Andreas är ett perfekt ställe att besöka igen!

Håller med om att VC hade sin charm men hade hellre sett SA i IV grafiken, det var det jag hoppades på och fick nu :wub:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev besviken att det var San Andreas igen. Jag menar, GTA: San Andreas var spelet före GTAIV. Ett nutida Vice City hade varit mycket mer intresant. Fast samtidigt så såg GTAIV's Liberty City inte ett dugg ut som det i GTA3 så det här San Andreas lär ju inte vara sig likt heller. Och kommer vi få åka ut på landet igen så blir det värt det för det är något jag verkligen saknar sedan GTA: San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ni som är besvikna på att det inte blev Vice City:

I trailern visas faktiskt en hel del inslag som påminner om Vice City.

Det börjar ju faktiskt med en sandstrand och palmer, sen kommer en golfbana och den känns mer Vice City än San Andreas gör.

Tror ni inte det kan vara så att R* tar med lite av varje så att alla blir nöjda och glada?

Varför skulle de annars inleda en trailer med Vice City inslag?

Detta blir nog ett spel med lite smått och gott från alla de gamla spelen så man känner igen sig och blir nostalgisk samtidigt som det är ett helt nytt spel med ny story och nya miljöer!

Så sluta klaga! ^_^

Jag personligen tycker att detta spel är det mest awesome som nånsin kan hända! GTA3 och San Andreas är stora favoriter medan Vice City och GTA4 inte riktigt nådde upp till mina förväntningar. Vice City var för platt och tråkigt medan GTA4 var också platt och tråkigt samtidigt som bilstyrningen var förändrar till det negativa och miljöerna var mörka och o-varierande.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som är besvikna på att det inte blev Vice City:

I trailern visas faktiskt en hel del inslag som påminner om Vice City.

Det börjar ju faktiskt med en sandstrand och palmer, sen kommer en golfbana och den känns mer Vice City än San Andreas gör.

Tror ni inte det kan vara så att R* tar med lite av varje så att alla blir nöjda och glada?

Varför skulle de annars inleda en trailer med Vice City inslag?

Detta blir nog ett spel med lite smått och gott från alla de gamla spelen så man känner igen sig och blir nostalgisk samtidigt som det är ett helt nytt spel med ny story och nya miljöer!

Så sluta klaga! ^_^

Jag personligen tycker att detta spel är det mest awesome som nånsin kan hända! GTA3 och San Andreas är stora favoriter medan Vice City och GTA4 inte riktigt nådde upp till mina förväntningar. Vice City var för platt och tråkigt medan GTA4 var också platt och tråkigt samtidigt som bilstyrningen var förändrar till det negativa och miljöerna var mörka och o-varierande.

Det är Santa Monica Beach. VC kommer inte vara med, sätter Renards högra testikel på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som är besvikna på att det inte blev Vice City:

I trailern visas faktiskt en hel del inslag som påminner om Vice City.

Det börjar ju faktiskt med en sandstrand och palmer, sen kommer en golfbana och den känns mer Vice City än San Andreas gör.

Tror ni inte det kan vara så att R* tar med lite av varje så att alla blir nöjda och glada?

Varför skulle de annars inleda en trailer med Vice City inslag?

Detta blir nog ett spel med lite smått och gott från alla de gamla spelen så man känner igen sig och blir nostalgisk samtidigt som det är ett helt nytt spel med ny story och nya miljöer!

Så sluta klaga! ^_^

Duuude, VC var mer än palmer och sol! Pastellfärger, neonljus, sportbilar, kubaner, kokain OCH det bästa av allt: 80-TAL med skön känsla och det bästa soundtracket i GTAs historia! Omöjligt att återskapa det i Los Santos.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig får jag inte samma hype-känsla jag fått av tidigare trailers. Självklart är man exalterad men pulsen steg ju när man såg trailern till fyran på YouTube. Min första tanke när jag spelat GTA IV var hur fan R* skulle toppa detta. Jag har inte förväntat mig en enorm förbättring på physics och grafik men det känns påskyndat för att vara GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig får jag inte samma hype-känsla jag fått av tidigare trailers. Självklart är man exalterad men pulsen steg ju när man såg trailern till fyran på YouTube. Min första tanke när jag spelat GTA IV var hur fan R* skulle toppa detta. Jag har inte förväntat mig en enorm förbättring på physics och grafik men det känns påskyndat för att vara GTA.

Konstigt nog så håller jag med. Hade inte förväntat mig en trailer fören långt in på nästa år.

This is giving me the heebie-jeebies... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...