Jump to content

Californication


Kiedis
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Californication.S04E01-02.SWESUB.DVDRip.XviD-KickFoot

Bra start på säsongen tycker jag.

Har Becca

fått reda på att Hank låg med Mia? Förstod aldrig det riktigt.

Spoilertagga för att vara säker!

Alla har ju fått reda på det nu, när han har gått ut med det öppet. Nyheten spred sig ganska snabbt då Mia byggt ett ganska starkt namn för sig själv, och boken är väldigt stor! Men jag håller med, det var en stark öppning på säsongen och slutet på avsnitt två har ett väldigt "jag vill ha mer"-slut.. Har lite för höga förhoppningar tror jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan en oinsatt få se bilder? :ph34r:

Om den käre Kebaben menade våran kära Addison Timlin från Californication så ska jag självklart länka till den första scenen då min haka hamnade på skrivbordet (spoiler för dom som inte sett dom första avsnitten av Californication säsong fyra):

http://www.youtube.com/watch?v=-Aqr16jlre0

Se fort, har en känsla av att den här blir nerplockad väldigt snart!

Och förresten, Kebab:

Det finns bättre scener än den här också..!

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om den käre Kebaben menade våran kära Addison Timlin från Californication så ska jag självklart länka till den första scenen då min haka hamnade på skrivbordet (spoiler för dom som inte sett dom första avsnitten av Californication säsong fyra):

-Aqr16jlre0

Se fort, har en känsla av att den här blir nerplockad väldigt snart!

Och förresten, Kebab:

Det finns bättre scener än den här också..!

:naughty:

Varför har ingen berättat att det finns sådana här saker i serien! (w00t)

Dags att se Californication en gång då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har ingen berättat att det finns sådana här saker i serien! (w00t)

Dags att se Californication en gång då!

Sex är i princip en helt egen roll i den här serien, första avsnittet är en överdos av bröst, sex och relativt grafiska scener gällande sex! It's awesome!

Det är faktiskt lite dumt, serien är hur klockren som helst men många som jag visat den för har blivit skeptisk över hur mycket sex det är (måste skaffa nya vänner..)! Man måste se ett tag för att förstå vilken roll sex har i den här serien, det är lite viktigare mer än att bara locka publik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om den käre Kebaben menade våran kära Addison Timlin från Californication så ska jag självklart länka till den första scenen då min haka hamnade på skrivbordet (spoiler för dom som inte sett dom första avsnitten av Californication säsong fyra):

-Aqr16jlre0

Se fort, har en känsla av att den här blir nerplockad väldigt snart!

Och förresten, Kebab:

Det finns bättre scener än den här också..!

:naughty:

Ser inte bilden/videon :(

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nya Californication, men är det bara jag eller kändes det lite

onödigt att låta Hank komma hem en dag och sen slänga ut honom? Varför inte fortsätta trycka honom mot botten så att när han väl tar sig hem så blir det extra speciellt? Det byggde upp bra för slutet dock, kändes som att han tog sig lite vidare och accepterade att han inte kan fortsätta sura över det hela.

Utöver det så var det ett fortsatt superavsnitt av en superserie. Förstår inte att jag älskar den här serien så mycket!

Nya Hawaii Five-O var också bra, den här serien har potential!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Som en favorit i repris från säsong 4 så har en screener av avsnitt ett från säsong fem läckt ut på internet! FY FAN VAD KUNG!

Spoilers om s05e01:

Jag är så nöjd, trodde att det skulle stupa efter förra säsongens slut och hela idén med att ta det i en ny vinkel.. Älskar hela "tiden har gått framåt"-idén, var lite orolig för att det skulle kännas krystat. Dom nya sidokaraktärerna är också hemskt intressanta, men jag tror dock inte att dom kan toppa Lew Ashby på den fronten! Allt som allt så är jag galet lycklig att det inte var en katastrof!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...