Jump to content

Flytt till VPS


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Multiquote verkar inte funka.

Plusen kan man inte se vem som gett även om man klickar på siffran vid plussymbolen under inlägget.

Edit:

Blir inte vidarebefodrad till topicen efter jag postat utan sidan bara fastnar, trots att jag genom en annan GTAsajtentab ser att posten gått igenom. Väldigt segt.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddningstiderna är det då verkligen inget fel på.

... resterande saker funkar däremot lite sisådär.

Jag tycker laddningstiderna blivit värre just nu iaf. Tar +10 sek för "posten" att postats.

Och ska det verkligen vara två knappar där man kan bifoga filer? Eller är det bare en bugg?

Ett annat problem, snabb editering går inte. Utan man måste full redigera sin post.

Annat problem, det går inte trycka på dem "oranga" meddelanda som visar att det postats en ny post. Det händer ingeting då.

Redigerad av iweX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker laddningstiderna blivit värre just nu iaf. Tar +10 sek för "posten" att postats.

För mig så läggs inläggen upp på en gång, men däremot så fastnar webbläsaren på inläggsrutan. Men det är bara att hoppa vidare till tråden genom att trycka på trådnamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Duktigt, så här mitt i natten! :D

Dock verkar laddningstiderna för att komma "tillbaka" till sidan efter man postat vara ganska lång fortfarande.

Oftast har inlägget redan postats, så det är bara att klicka sig tillbaka till tråden manuellt istället.

Edit: Jag gjorde det precis med det här inlägget. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oftast har inlägget redan postats, så det är bara att klicka sig tillbaka till tråden manuellt istället.

Edit: Jag gjorde det precis med det här inlägget. :P

Jo, det har jag märkt. Men det är ganska .. Tråkigt? Om vi säger så. Iosf gör det ju inget men ja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...