Jump to content

Diskutera special bilarna i GTA2 här!


Mcelep
 Share

Recommended Posts

:ermm:

det finns visst wangcars! när man har samlata alla bilar får man bland annat en tank, brandbil med elkastare m.m.

jopp, detta är taget från Arvids GTA-Sajt:Hittar du alla bilarna får du en Wang Car Bonus som omfattar en pansarvagn, millitärbil med kulspruta, brandbil med eldkastare, Special Agent Car och några Furore GT med diverse olika vapen.

Diverse vapen är uzi och minor.... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man har samlat vilka bilar får man wangcars? Jag kan inte hitta wangcars och gtasajten.com har en dåligt karta tycker inte ni det är det dem där små grejerna man ska ta det där som står "GTA2" på?

Kan ni hjälpa mig och göra en karta eller kan ni hjälpa mig där wangcars ligger och förklara bilvägarna? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hittat en pansarvagn jag tror att den är wangcars!

I andra banan åk bara ner åt till vänster åk till den där lilla ön ni vet längst ner och hoppa på den där tunneln, åk sedan bak åt du kommer se en avlång kurva åk sedan norr ut det fanns en stor byggnad du kommer se pansarvagnen på byggnaden!.. :huh: Fråga bara mig om ni vill ha hjälp jag vet allting om GTA2 utan wangcars parkerings platsen och kartan sóm gtasajten.com har gjort.. Kan ni hjälpa mig att hitta wangcars jag blir jätte glad då :lol:

Redigerad av GTA2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...