Jump to content

Betygsätt Låten!


Renard
 Share

Recommended Posts

Grejen jag inte gillar med Sabaton är att de är lite för epic-power. Och att sedan 99% av deras låtar handlar om stora, starka modiga män som ska ut och dö i strid gör ju inte saken bättre. Men visst har de en viss charm, och låten är ju inte hur jävla dålig som helst! 5.9/10

http://www.youtube.c...h?v=AJrCegNN4Ik

Inget som jag någonsin skulle lyssna på frivilligt men jag kan förstå varför folk kan sitta och digga till den. 5/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, fy fan vad dålig. 1/10

Renard: Sabaton gör ju inte bara låter om män som kämpar och dör. De har andra låtar också, till exempel The Final Solution, som handlar om att judar dör. :P

Ehh, 1/10, produktionsvärdet är ju högt så det skulle kanske passa som intro i något GH-lir men i överlag brutalt tråkig; jag förstår, du är en ängelhäxa.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh, 1/10, produktionsvärdet är ju högt så det skulle kanske passa som intro i något GH-lir men i överlag brutalt tråkig; jag förstår, du är en ängelhäxa.

m_3qO9Jui74

Jag gillar att nästan ingen har samma musiksmak är. Mångfald!

Marchmusik kan vara trevligt och inget fel på denna. 7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Lite dåligt tryck i sången imo. Känns lite blasé. :( 6/10

---

http://www.youtube.c...h?v=EKXnssj-rBE

Jag gillade den! Mysig låt, kan tänka mig att slå på den vid nästa lämpligt chill-tillfälle. naughty_1182473_1.gif 8/10

---

(Början kanske är lite tvärt, men det är för att detta är en förkortad version. Originalet är cirka 8 minuter, kan vara lite saftigt att lyssna igenom kanske.)

Edit: Slänger med en skön live-version. Behåller båda om recensenten inte gillar live.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...