Jump to content

...


gtarez
 Share

Recommended Posts

Jag har somsagt ett problem med Episodes from Liberty City. Spelet startar som det ska, får välja mellan TLAD eller TBOGT, väljer att jag ska starta som vanligt (loggar aldrig in på live), men när Rockstar Presents texten kommer upp så åker den bara runt. Det flimmrar lite i hörnen också.

Vad ska jag ta mig till?

Så går det om man köper en nerladdad version av spelet. Lyd Henki, visa förståelse och acceptera reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag faktiskt köpt spelet! Förstod att nerladdade versioner inte fungerar.

Om du nu har köpt spelet så ber jag om ursäkt. Och jag kan tyvärr inte hjälpa dig, jag vet faktiskt inte vad som kan vara fel. Om ingen annan kommer på något så kan du ju alltid testa att installera om spelet, det kan ha blivit något knas vid installationen. Men som sagt, jag vet inte, tyvärr.

EDIT: Om GTA IV är nerladdat (själva grundspelet alltså, inte expansionen) så kanske det kan ha blivit en krock just med att original-spelet är nerladdat men expansionen är köpt, om du förstår hur jag menar? Ännu än gång, är inte säker, men det är bara en teori. Lösning har jag dock inte om det nu skulle vara så.

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...