Jump to content
gtarez

Problem med EFLC

11 inlägg i denna tråd

Jag har somsagt ett problem med Episodes from Liberty City. Spelet startar som det ska, får välja mellan TLAD eller TBOGT, väljer att jag ska starta som vanligt (loggar aldrig in på live), men när Rockstar Presents texten kommer upp så åker den bara runt. Det flimmrar lite i hörnen också.

Vad ska jag ta mig till?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag har somsagt ett problem med Episodes from Liberty City. Spelet startar som det ska, får välja mellan TLAD eller TBOGT, väljer att jag ska starta som vanligt (loggar aldrig in på live), men när Rockstar Presents texten kommer upp så åker den bara runt. Det flimmrar lite i hörnen också.

Vad ska jag ta mig till?

Så går det om man köper en nerladdad version av spelet. Lyd Henki, visa förståelse och acceptera reglerna.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Nu har jag faktiskt köpt spelet! Förstod att nerladdade versioner inte fungerar.

Om du nu har köpt spelet så ber jag om ursäkt. Och jag kan tyvärr inte hjälpa dig, jag vet faktiskt inte vad som kan vara fel. Om ingen annan kommer på något så kan du ju alltid testa att installera om spelet, det kan ha blivit något knas vid installationen. Men som sagt, jag vet inte, tyvärr.

EDIT: Om GTA IV är nerladdat (själva grundspelet alltså, inte expansionen) så kanske det kan ha blivit en krock just med att original-spelet är nerladdat men expansionen är köpt, om du förstår hur jag menar? Ännu än gång, är inte säker, men det är bara en teori. Lösning har jag dock inte om det nu skulle vara så.

Redigerad av Xersize

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Om du nu har köpt spelet så ber jag om ursäkt. Och jag kan tyvärr inte hjälpa dig, jag vet faktiskt inte vad som kan vara fel. Om ingen annan kommer på något så kan du ju alltid testa att installera om spelet, det kan ha blivit något knas vid installationen. Men som sagt, jag vet inte, tyvärr.

EDIT: Om GTA IV är nerladdat (själva grundspelet alltså, inte expansionen) så kanske det kan ha blivit en krock just med att original-spelet är nerladdat men expansionen är köpt, om du förstår hur jag menar? Ännu än gång, är inte säker, men det är bara en teori. Lösning har jag dock inte om det nu skulle vara så.

Har avinstallerat den nedladdade.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har jag fattat det rätt, att du tankat GTA IV och försöker installera en köpt EFLC, stöter på problem, avinstallerar GTA IV och får ännu mer problem?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har jag fattat det rätt, att du tankat GTA IV och försöker installera en köpt EFLC, stöter på problem, avinstallerar GTA IV och får ännu mer problem?

Yes box.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Yes box.

Köp IV. Episodes är inte ett löst spel, utan bara en expansion till IV, och då måste du ha en laglig version av IV! Nog om warez nu..

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Beror sig på om du köpt EFLC-skivan:

1340357_101005092225_Grand_Theft_Auto_IV_Episodes_From_Liberty_City_1197689_0.jpg

...eller bara episoderna styckvis via Steam. Vad har du köpt? Inget IV men EFLC och inte TLAD+TBOGT?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in