Jump to content

Den morbida dödstråden™


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • 9 months later...
  • 1 month later...
5 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Carrie Fisher :cry::cry::cry::cry:

Undrar vad de gör med ep. VIII nu, blir det en repris av Rogue One, tro? :(

 

Det verkar som att hon redan spelat in allt hon hade i ep. 8 i alla fall. Det är ju möjligt att de lägger till någon extra scen med en CG-Carrie Fischer där hon på något vis tar farväl.

60 är alldeles för ungt. Mycket trist. Kul att hon i alla fall hann återvända till galaxen långt, långt borta en sista gång före sin död.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
16 timmar sedan, VaXXoR skrev:

Gösta Ekman lämnar oss vid 77år. 

Vila i frid Sickan!

Nu var han visserligen inte purung men det här känns bara trist och tomt. Tycker han kunde fått några år till, men tydligen var det någon form av sjukdom som ställde till det. Även om han slutat filma för mer än tio år sen så jobbade han tydligen en del som teaterregissör i skymundan. Bara att hoppas att han var tillfreds med sin sista lite mer tillbakadragna tid. Och tacka för alla skratt.

 

Tycker många svenska skådisar gått åt nu på kort tid... som även nämnt Björn Granath, och ungefär samtidigt lämnade även Lars-Erik Berenett, som spelade Roland Hassel bland mycket annat, oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att det berör mig särdeles djupt, men det förbluffade mig att John Chrispinsson från SVT dött.

john_chrispinsson.jpg

Hur fan det gick till. Jag har alltid tittat på honom i morgonsoffan och hoppats att jag ska vara lika ung och glad av livet som han varit, när jag blir äldre och närmar mig pensionen. Han såg verkligen ut att trivas med sitt jobb. Fyfan vad sjukt att vissa bara blir 60 år gamla nuförtiden, det känns skrämmande att jag gjort hälften av mitt liv redan (i så fall), och då tycker jag att mycket av mina tio senaste år kastats bort frivilligt eller ofrivilligt. Man får hoppas att livet börjar ordentligt de närmaste fem åren :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...