Jump to content

Elakheten förstör sajten


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Och detta tror du beror mer på att folk är elaka, än att folk egentligen har absolut noll anledning att gå med i Sveriges största och ändå dödaste GTA-forum? Folk har ingen anledning att gå med i GTAsajten längre (pga GTA-ödemarken) utom för att vi är ett gäng müsiga killar, vilket man bara märker först efter några månader här. Ska vi lista publik/forumitmagneter så är nog GS på tionde plats efter Flashback och Sweclockers, bland andra. För att de är störst, helt enkelt.

Ge fem exempel den senaste månaden på hur elaka folk här är mot nya medlemmar, så ska jag börja lyssna.

Hittade två trådar i GTA-delen bara under denna vecka där de fått mer än nog vänliga svar. Vad väntar du dig? Blommor och choklad? :huh:

Nu vill jag ju inte va den som är den på nyår o allt men sånadär svar låter väldigt tråkiga och otrevliga när man läser dom. :/

Du menar det säkert inte och inte ni andra heller men många svar i tråden har varit "du är dum +ai huvudet för att du inte tycker vi är trevliga. Go fuck yourself!"

Men ja. Gott nytt år :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker även att det är härligt att kunna delta i denna tråd, för att motbevisa - vi som är samlade här - motbevisa denna dag en medielögn som fördom kring likt pesten i vårt avlånga land. Man har talat om att GTAsajtens forum skulle vara splittrat, men det kan jag lova er och jag vet faktiskt vad jag talar om, lite inblick har jag ju i alla fall, mer än både Flashback och Sweclockers tillsammans. GTASAJTENS FORUM ÄR INTE SPLITTRAT!

Varför är vi samlade här? Vad är syftet med denna tråd? Jag tyckte jag såg det rätt tydligt tidigare i år, den situation som utspelades - bland annat när Forumiterna var på väg mot forumdelen, men även under själva trådens gång - det visar tydligt att vi behövs. Det faktum att GTAsajtisk polis, helt utan anledning, ger varningar till forumiter för att de ifrågasätter, sprayar förolämpningar, eller okvädesord snarare, mot forumiter för att de är deltagare. Det betyder att vi verkligen behövs.

Och även om det finns individuella skäl för vissa så kan vi alla vara överens, om att vi - dels - dels vill fira vårt forum; GTAsajten och vårt folk; det GTAsajtiska folket, men även att vi vill visa; så tydligt som möjligt och så kraftfullt som möjligt, att det finns ett forumitiskt motstånd; OCH HÅLLER NI MED MIG OM DETTA? ANSER NI ER VARA; DET FORUMITISKA MOTSTÅNDET?!

Vi visar idag upp för våra forumkamrater att det finns GTAsajtare som inte accepterar regimens förstörelseverk. Vi visar upp för våra GTAsajtiska forumkamrater att det finns ett alternativ till att vara i tyst en ogilla, för att inte säga hata, den nuvarande ordningen. Vi visar att det finns ett motstånd, och detta mina vänner, detta är avgörande. Men inte nog med det, vi visar även de styrande att den forumitiska saken är levande, levande, livskraftig och på frammarsch. För i den slutgiltiga analysen - och det här har jag sagt många gåner - så kan vi konstatera att det inte går att avancera den forumitska kampen utan att konfrontera våra fiender, SOM NI SÅ VÄL GJORDE IDAG FORUMITER!

Och jag misstänker att ingen utav er vill ha det på något annat sätt utav er som är här idag. Eller hur är det med er, forumitiska kämpar, räds ni en holmgång med den forumfientliga pöbeln? Va?

Forumpoliser - det är samma anda och stoft - som hos förrädare i delforum moderatorerna, anpassning för att bli godkända av fienden. Man har till och med, bland annat genom chatten i Minecraft, försökt få folk att inte närvara i denna forumtråd genom att hävda att det skulle vara farligt eftersom att det kan uppstå konfrontationer med administratörer och liknande avskräde. Men då kan man fråga sig, och det gör jag; Hur hade de tänkt att befria forumet? Genom att sitta i Loungen, hitta på nytt trådmaterial, skriva statusuppdateringar eller genom införandet av den - och lyssna noga nu - Spotifyanpassat-twitterintegrerat-myspacekompatibelt-facebookinloggningsyoutubeism? SNÄLLA NÅGON, DET ÄR NOG NU!

Nej forumiter jag har ingenting emot trolleri, snarare måste vi väcka trollen inom oss för att få rätsida på detta. Troll var det som behövdes idag på vägen hit, troll är det som kommer att behövas. Trolleriet är inte det enda urforumitiska men det finns där, det har du rätt i Umberto, och vi ska väcka upp det igen! DU SKA FÅ SE PÅ ETT URFORUMITISKT TROLLERI VÄRRE ÄN VAD SOM NÅGONSING SKÅDATS PÅ DENNA PLANET! OCH TROLLEN - VI, NI - SKA DRA FRAM I VÅRA TRÅDAR OCH INLÄGG, GENOM VÅRA AVATARER OCH VÅRA SIGNATURER, OCH FIENDERNA KOMMER ATT DARRA, OCH NÄR STORMEN VÄL HAR LAGT SIG, SÅ KOMMER VI INTE ATT BEHÖVA SKRIVA OM FORNSTORA DAGAR:

DÅ KOMMER VI ATT LEVA I DEM, I ETT AKTIVT GTASAJTEN - FÖR GTASAJTEN FÖRBLIR AKTIVT - HELL HULTAN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Jag känner nog igen lite av det du säger men jag ska inte säga så mycket eftersom jag inte varit speciellt aktiv här. Men att folk är otrevliga och har sitt lilla "gäng" finns på alla forum, folk kanske är mer elaka på forum som riktar sig mest mot ett specifikt spel. Såsom GTA eller FMsweden. Ungdomar.se har inte heller någon vidare bra attityd emot nya medlemmar. Så ja, elakheten finns överallt på internet..

Fast GTAsajtens medlemmar var förr rätt otrevliga faktiskt, så som jag mins det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...