Jump to content

Lajjan testar!


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Mycket bra! Har faktiskt inte heller sett någon sådan video innan, men visste hur resultatet skulle bli.

Föjdfrågor:

Man lyckas alltså inte svälja något alls?

Vad händer om man tar bara jättelite, typ en halv tesked?

Gäller det här alla torra varor, typ kakao, florsocker, och malda nötter eller är det just kanel som behöver massa vätska för att man ska kunna svälja det?

Mycket bra video för övrigt, inte fem minuter flams och trams utan pang på rödbetan bara!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh! På toppen av ett par rulltrappor (en går ner, en går upp), där handtagen har en meter raksträcka eller så. Lägg dig på rygg på handtagen och se om du kan snurra runt, runt, runt, runt..

JAAA! Jävligt bra!

Hahaha! Så kul att en del ligger och tänker på skolan, livet, kärleken och så vidare när dom ska sova, och så finns du! <3

Hehe. Jo, men när vi äntligen har fått en såhär trevlig tråd att förverkliga våra fantasier genom så vill man ju inte att den hamnar i någon slags staldo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete, skulle testa detta själv alldeles precis nyss. Antog att de inte skulle gå, men fyfan vad illa det gick.

Tog en tesked, stoppade i munnen. Allt expanderade DIREKT och blev som man tuggade på en chili. Instiktivt hostade jag ut ALLT som en ren reflex, varpå jag försökte ta ett andetag in och då sögs det jag hade i munnen ner i halsen och upp genom munnen och näsan kom min middag (pasta med tomat och grädde), samtidigt som jag fumlade rätt på diskkranen för att få vatten. Fyfan vad obehagligt det var, nu är spyan kvar i näsan och munnen...

Helvete.. imorn ska jag slå vad med folk i skolan om att dom inte kan göra det härt, fyfan vad kul.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete, skulle testa detta själv alldeles precis nyss. Antog att de inte skulle gå, men fyfan vad illa det gick.

Tog en tesked, stoppade i munnen. Allt expanderade DIREKT och blev som man tuggade på en chili. Instiktivt hostade jag ut ALLT som en ren reflex, varpå jag försökte ta ett andetag in och då sögs det jag hade i munnen ner i halsen och upp genom munnen och näsan kom min middag (pasta med tomat och grädde), samtidigt som jag fumlade rätt på diskkranen för att få vatten. Fyfan vad obehagligt det var, nu är spyan kvar i näsan och munnen...

Helvete.. imorn ska jag slå vad med folk i skolan om att dom inte kan göra det härt, fyfan vad kul.

Hahaha! :lol:

Ja, det där är nog worst case scenario som man kan råka ut för när man försöker käka kanel. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete, skulle testa detta själv alldeles precis nyss. Antog att de inte skulle gå, men fyfan vad illa det gick.

Tog en tesked, stoppade i munnen. Allt expanderade DIREKT och blev som man tuggade på en chili. Instiktivt hostade jag ut ALLT som en ren reflex, varpå jag försökte ta ett andetag in och då sögs det jag hade i munnen ner i halsen och upp genom munnen och näsan kom min middag (pasta med tomat och grädde), samtidigt som jag fumlade rätt på diskkranen för att få vatten. Fyfan vad obehagligt det var, nu är spyan kvar i näsan och munnen...

Helvete.. imorn ska jag slå vad med folk i skolan om att dom inte kan göra det härt, fyfan vad kul.

Haha, gillar avslutet på inlägget.

"det var så jävla hemskt, imorgon ska jag få andra att göra det" :D

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drick tabasco.

Vaka så länge du kan och dokumentera lite varje timma eller något sånt. (Sliten!)

- Nu är klockan 04:37, och jag har vart vaken i 32 timmar. blablabla

Stå utanför en allmän toalett som är ledig (men ingen vet om) och låtsas som att det är upptaget.

Se om folk kommer samlas bakom dig så det bildas kö.

Sen går du bara därifrån alt. går in på toan.

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...