Jump to content

Lajjan testar!


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Kanelen är fixad och filmad. Halvsopig kamera användes under inspelningen men hey, det kommer bli bättre med tiden!

Problemet som kvarstår är väl den enkla editeringen. Skulle behöva ett vettigt editeringsprogram som inte heller är allt för avancerat. Provade Adobe After Effects tidigare idag men det var väl lite svårt att sätta sig in i och Windows Movie Maker är buggigt. Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanelen är fixad och filmad. Halvsopig kamera användes under inspelningen men hey, det kommer bli bättre med tiden!

Problemet som kvarstår är väl den enkla editeringen. Skulle behöva ett vettigt editeringsprogram som inte heller är allt för avancerat. Provade Adobe After Effects tidigare idag men det var väl lite svårt att sätta sig in i och Windows Movie Maker är buggigt. Tips?

Sony Vegas är mycket bra och enkelt att lära sig det simpla som att klippa etc. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanelen är fixad och filmad. Halvsopig kamera användes under inspelningen men hey, det kommer bli bättre med tiden!

Problemet som kvarstår är väl den enkla editeringen. Skulle behöva ett vettigt editeringsprogram som inte heller är allt för avancerat. Provade Adobe After Effects tidigare idag men det var väl lite svårt att sätta sig in i och Windows Movie Maker är buggigt. Tips?

Vad för typ av redigering har du tänkt?

Adobe Premiere är rätt enkelt att använda och eftersom du skriver "den enkla editeringen" så tror jag inte att det ska vara allt för svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns som att en regel borde vara att du inte får förbereda dig genom att kolla på YT-filmer som visar liknande experiment, med mera. Det känns som att det blir roligare om resultatet blir en överraskning för alla.

Det är någonting jag redan tänkt på och några förberedelser kommer det inte bli.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara flika in och tacka för hela kanel-grejen, igår slog jag vad om 20 kronor med en kompis att han kunde ta en tesked kanel och svälja allt utan att spotta ut något. "Det är väl inte så farligt?" sade han och satte igång. Därefter följer ett gapskratt från min sida och en jävligt brun tunga från hans. Kanske inte ens behöver förklara att jag fick behålla 20-lappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stunden ni alla väntat på! Lajjan Testar - Svälja kanel finns nu uppe på youtube. Efter att ni har tittat på videon får ni gärna lämna en kommentar i tråden och jag hänvisar er sedan till den här tråden.

Haha äntligen!

Introt blev ju riktigt bra!

Men du, "Välkommen tillbaka"? :lol:

Klippet i övrigt: HAHAHA! :lol:

Första hostningen fick mig att skratta rakt ut! :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...