Jump to content

Lajjan testar!


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Vi använde gräddsifon.

Tog ett djupt andetag, tröck in i princip hela patronen och lät det vara kvar ett tag.

Kanske gjorde vi fel, jag vet inte. tongue_1181744_0.gif

Ska ta det lugnt med det där.Trycket är otroligt stort och fryser inte lungorna så kan de sprängas om man bara trycker in det. Spruta in i en påse och andas sedan in det.

Lustgas är suveränt. Styrkan beror på hur många % syre det finns. När leo föddes andades jag 100% lustgas, sjukt snurrig blev man. Det är den fetaste, lagliga drog man kan ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ta det lugnt med det där.Trycket är otroligt stort och fryser inte lungorna så kan de sprängas om man bara trycker in det. Spruta in i en påse och andas sedan in det.

Lustgas är suveränt. Styrkan beror på hur många % syre det finns. När leo föddes andades jag 100% lustgas, sjukt snurrig blev man. Det är den fetaste, lagliga drog man kan ta.

Trycket är minimalt om man använder det på rätt sätt. Om man däremot trycker ner "handtaget" allt vad man har kan det gå illa, men med en sifon bör man inte vara orolig. Det är svårt att det går fel med en sådan. Riskerna finns för de som har stora tuber.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va skulle hända då, Ska väll inte vara nå svårt?

Hade det inte varit några problem så antar jag att ingen hade tipsat om det.

Uppenbarligen så finns det någon hake med att försöka käka kanel, det är väl ingen som ber Lajjan att äta en matsked med fil, för det vet ju varenda kotte att det går hur lätt som helst.

Jag själv har ingen aning om vad som händer. Men det kanske blir oerhört starkt eller något?

Nåja, jag får vänta tills "Lajjan testar" och se vad som händer helt enkelt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...