Jump to content

Extrem feel-goodkänsla!


Gof
 Share

Recommended Posts

Postade samma video i någon annan tråd för ett tag sedan men jag fick ingen respons och tolkar det som om ingen såg den. Det är i vilket fall en av världens bästa musikvideos som har fått mig och flera andra att börja lipa och tycka illa om människan och tycka om apor och hundar, etc. etc. Hur som helst så går den väl främst lite i ton med de två senaste inläggen i den här tråden. Inte så feel good, men jädra, jädra fin. Se videon nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Att det var du och inte Djinghis som postade den där gör mig mäkta förvånad. Men nu ska jag inte gnälla på reposts, för den där är sjukt bra. Väljer hellre att gnälla på den hemska låten som förstörde hela filmen. :angry:

Haha, förlåt, jag vet att den är gammal men blev påmind om den idag.blush_1181011_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Context: Koreaner är övermänsligt bra på Starcraft II. Den här helgen höll Dreamhack en tävling i Stockholm (Dreamhack Eizo Open: Stockholm) och finalen utspelade sig mellan svenske ThorZaiN och koreanske Polt.

Sista sekunderna av matchen...

ThorZaiN hade publiken på sin sida... om man säger så. Feelin good to tha bones. Glad som fan! =D

Redigerad av Gof
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kul grej, men har jag fattat det rätt att istället för att pusha för en vinst/lika (4-4) från underläget 1-4, släpper de in sonen och båda lagen fånar fram en reducering? Varför inte skippa plojet och försöka vinna matchen på riktigt istället? Insåg de förlusten i den 67e minuten eller var allt ändå bara en friendly-match?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...