Jump to content

Alfons Öberg joinar GTAsajten


Umberto
 Share

Recommended Posts

Tack så mycket! Tack snälla. Jag måste erkänna att jag knappt har velat titta in i den här tråden (tills nu då) eftersom jag personligen inte är så jättenöjd med berättelsen och kände nästan lite ånger över att jag laddade upp den. :whistling: Men det är ju trevligt om någon uppskattade den iaf. Som ni kanske märkte kommer slutet ganska abrupt och det beror på att jag började göra den här i maj(?) men sedan ledsnade jag och den blev liggande. Men så tänkte jag för några veckor sedan att 'wth, jag kan väl lika gärna snickra ihop ett slut på den nu' och resultatet ser ni där.

Men det var en ganska morbid serie denna gång, hur kommer det sig?

Jadu, jag kände helt enkelt för att göra något lite sjukare den här gången och så är det ju alltid trevligt att parodiera en genomsnäll barnbokskaraktär... ;)

Btw, det kan väl inte bara ha varit jag som hade Björn Gustavssons (the Björn Gustavsson) röst i huvudet när man läste detta? :D

Hehe, det var lite det som var meningen.

Detta är helt genialiskt, vet inte vad jag ska säga. Du borde jobba med sånt här på riktigt!!

Tack, jag kan börja imorgon!

Umberto: Vad sägs om att göra en julkalender i jul (1 sida/dag)? :)

Med Alfons?

Jag kan säga att forumet har blivit otroligt mycket bättre sedan uppgraderingen och det kommer att bli ännu bättre. Jag har definitivt fått tillbaka lusten att göra lite nya forumserier. En eventuell Hultenius&Co-julkalender har jag nyligen diskuterat med några forumiter och just nu känns det inte heeelt omöjligt att det kan bli något sådant i år... Se dock inte det här som ett löfte, för det är det inte – jag måste trots allt prioritera andra saker (läs:studier).

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...