Jump to content

Anseendepoäng


Hultenius
 Share

Recommended Posts

:blink:

Om du bara levt IRL Umberto. :(

Diagnostic report:

Ultimate Message Board Entity for Rational Troubleshooting and Observation [uMBERTO], Advanced Forum A.I., version 4.69, Developed and © 2003-2010 Massachusetts Institute of Technology. All Rights Reserved. Used under authorization.

ALL SYSTEMS ONLINE

Transmission-Descrambler: Ready

Communication-Message Link: Ready

Troll-Barrier Apparatus: 100%

Hertz Engines: 100%

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Ursäkta mig, men hur länge ska Tossie fortsätta mata kicken med anseendepoäng? Tycker ni killar pajar lite av charmen när ni kraschar AP-index på det här viset. :(

Jo jag håller med, det är roligare att följa toppstriden om det är jämnt och alla har ärliga poäng. Just nu har ju ingen annan en chans tack vare att kicken har fått så sjukt många oärliga poäng.

Edit: Fem fan är Tossie egentligen förresten? Han har skrivit två inlägg sedan uppdateringen, där det ena inlägget handlar om hans egen Ventserver eller vad det var. Annars har han bara rep:at kicken eller skrivit i kickens statusuppdateringar.

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag håller med, det är roligare att följa toppstriden om det är jämnt och alla har ärliga poäng. Just nu har ju ingen annan en chans tack vare att kicken har fått så sjukt många oärliga poäng.

Edit: Fem fan är Tossie egentligen förresten? Han har skrivit två inlägg sedan uppdateringen, där det ena inlägget handlar om hans egen Ventserver eller vad det var. Annars har han bara rep:at kicken eller skrivit i kickens statusuppdateringar.

Tossies första regel är att man pratar inte om Tossie.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, vart kan man se "toppligan"?

http://www.gtasajten.com/members/page__sort_key__posts__sort_order__desc__max_results__20__st__20

Det är inte topplistan, men större delen av våra aktiva medlemmar är på våra första sidor och eftersom man kan se AP direkt i den listan går det rätt fort att skaffa sig en uppfattning.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart ser man vem som har flest anseendepoäng? En sådan lista är hundra gånger viktigare än en postcount-topp-10.

Fast det måste ju gå att aktivera en sådan funktion, precis som att man på det gamla forumet kunde se en lista över flest profilvisningar! Det var i "Top 10 posters"-vyn som man även kunde välja att sortera efter registreringsdatum, profilvisningar och något mer.

Här skulle man kunna klicka för att få fram den!Edit: förr kunde man även sortera efter flest sidvisningar.

post-8866-083382400%201286984708.jpg

Nu är det dags för åtgärder. -_- -_- -_- -_- -_-

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt, men det är inte jag som sagt åt Tossie att plussa på mina inlägg. Jag skämtade till det en dag varpå han flippade och gav mig 10+. Ända sedan dess har han bara fortsatt och fortsatt och fortsatt. Fast inte för mycket. Max 50 är från honom, så jag har fortfarande en hel del ärliga.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt, men det är inte jag som sagt åt Tossie att plussa på mina inlägg. Jag skämtade till det en dag varpå han flippade och gav mig 10+. Ända sedan dess har han bara fortsatt och fortsatt och fortsatt. Fast inte för mycket. Max 50 är från honom, så jag har fortfarande en hel del ärliga.

Men jävla hora Tossie

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt, men det är inte jag som sagt åt Tossie att plussa på mina inlägg. Jag skämtade till det en dag varpå han flippade och gav mig 10+. Ända sedan dess har han bara fortsatt och fortsatt och fortsatt. Fast inte för mycket. Max 50 är från honom, så jag har fortfarande en hel del ärliga.

Kan aldrig stämma att Tossie bara gett dig femtio stycken av tre hundra. Ser nästan bara Tossie när man kollar vilka som gett dig plus.
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...