Jump to content

Anseendepoäng


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Anseendepoäng-funktionen är inte bra för mig. Jag orkar inte skriva i forumet längre, bara läser och pluttar ut lite poäng här och där. Någon mer som känner av detta syndrom? Gilla detta inlägg i så fall.

Njaej, nästan tvärtom. Där jag förr inte ens hade brytt mig om att svara, kryssar jag nu i ett plus. Annars hade det troligen blivit så att man skriver ett svar, och kommer på sig att efter 2 minuter inte fått ihop nåt vettigt att skriva och därför suddar hela skiten och struntar i det.

Nån som känner igen sig, men inte orkar skriva? Plussa.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anseendepoäng-funktionen är inte bra för mig. Jag orkar inte skriva i forumet längre, bara läser och pluttar ut lite poäng här och där. Någon mer som känner av detta syndrom? Gilla detta inlägg i så fall.

Njaej, nästan tvärtom. Där jag förr inte ens hade brytt mig om att svara, kryssar jag nu i ett plus. Annars hade det troligen blivit så att man skriver ett svar, och kommer på sig att efter 2 minuter inte fått ihop nåt vettigt att skriva och därför suddar hela skiten och struntar i det.

Nån som känner igen sig, men inte orkar skriva? Plussa.

Någon som känner för att plussa, plussa.

Vi är inte på Youtube nu grabbar.

Plussa om ni håller med

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helv..?

Två hundra - fakking - två, var kom alla de ifrån? Något speciellt inlägg som blev höjt till skyarna?

Nja. Jag fick många plus för min comeback. När jag började närma mig hundra blev jag lite mer aktiv i humortråden också (humortråden = många plus [ifall det du postar är roligt]). Sedan har jag börjat plussa på väldigt mycket på sistone (bara för inlägg jag gillat!). Kanske fått en del tillbaka också?

Du menar självklart att du vill tacka Tossie för att han orkar gilla alla dina inlägg? ;)

Skämtade om det med Tossie, men han verkade ändå ge mig några gratisplus i bl.a. hockeytråden :)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...