Jump to content

Statusuppdateringar --> Shoutbox


GiZmo
 Share

Recommended Posts

Jo, exakt! Men jag tror samtidigt inte att dem beter sig så på Facebook, utan att där är dem mera "mogna". Förstår inte varför folk kan vara normala här också, är ju inte SÅ stor skillnad.

Att kunna blockera/ignorera vissa personer vore guld. Nu vet jag inte hur forumet är uppbygt, men om en sån funktion går att fixa skulle jag i varje fall vilja ha den. Att minimera hela rutan känns ju lite "meh", jag vill läsa några personers uppdateringar, och andras inte (dvs, dem som spammar). Går ju miste om uppdateringar också när man "Missar" den pga att folk har spammat..

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte hur det inte är okej att lägga upp en statusuppdatering som kanske inte bör vara där, men det är definitivt helt okej att Marquis hoppar på varenda människa som han inte gillar och spammar?

Jag brukar inte titta kommentarerna på meningslösa statusar, men det är definitivt inte okej. Han borde ju få en varning eller så, efterlyser fortfarande funktionen att dölja vissa personer..

Dock förstår jag Marquis också, man blir ju less på allt jävla spammade i statusuppdateringarna.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för påhopp och mer (och fruktansvärt mer negativ) spam gör definitivt saken bättre.

Nej, det gör det inte, men jag förstår också att han gör det. Vissa verkar ju ändå inte fatta att dem skriver massa skit, och då kanske han droppar en negativ kommentar. Jag får också lust att skriva massa skit till puckonen som spammar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Jag brukar se mellan fingrarna med enstaka tramsinlägg men om det spårar ur rensar jag. Det är i första hand ni medlemmar som kollektivt bär ansvar för att innehållet i statusuppdateringarna hålls på en acceptabel nivå. På det stora hela tycker jag att det har fungerat ganska bra.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What's the big deal egentligen? Inte direkt så att det förstörs i statusuppdateringen.... <_<

Saken är väll den att den missbrukas, jag tycker att pga vissa personer så blir statusuppdateringarna sämre, dvs pga spam. Men många sköter sig ju också.

Jag brukar se mellan fingrarna med enstaka tramsinlägg men om det spårar ur rensar jag. Det är i första hand ni medlemmar som kollektivt bär ansvar för att innehållet i statusuppdateringarna hålls på en acceptabel nivå. På det stora hela tycker jag att det har fungerat ganska bra.

Jo, på det stora hela är det bra men det är en del perioder då det blir sämre med mera spam men bara man säger till så brukar det oftast bli en liten skärpning iaf. Enstaka tramsinlägg går väll bra, blir värre när det är 3-4 stycken på rad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...