Jump to content

iPhone-applikation


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Här kommer en nyhet för alla iPhone-ägare (gäller även andra iOS-enheter). Nu finns det en applikation för forumet!

Den heter IP.Board Communities och kan laddas ner gratis från App Store.

 

Applikationen i sig är inte så märkvärdig, det är i stort sett en webbläsare som använder forumets mobilskin. Det finurliga är att man kan få notifikationer direkt till mobilen. Aktivera notifikationer under "Notification options" i appen och lägg till de notifikationer du vill ha under Inställningar -> Notifikationsinställningar (mobil-kolumnen). Det senare steget måste göras via en dator.

Övriga funktioner är bland annat att göra statusuppdateringar och att ladda upp bilder. En liknande applikation kommer till Android inom kort.

Sent from my iPhone :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu finns det en fattigmanslösning på problemet med logga+text, men det gäller enbart för webbläsaren (inte applikationen). Surfa in på gtasajten.com och tryck dig fram till "lägg till på hemskärmen", välj ett passande namn och voilà!

post-2-025555600 1284218878.png

(det är den sista ikonen man får, de andra är bara test..)

Jag har hört att detta även fungerar på Android-enheter med version 2.1 eller senare (med undantag för HTC?). Någon med Android som kan testa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu finns det en fattigmanslösning på problemet med logga+text, men det gäller enbart för webbläsaren (inte applikationen). Surfa in på gtasajten.com och tryck dig fram till "lägg till på hemskärmen", välj ett passande namn och voilà!

(det är den sista ikonen man får, de andra är bara test..)

Jag har hört att detta även fungerar på Android-enheter med version 2.1 eller senare (med undantag för HTC?). Någon med Android som kan testa?

Jag kan prova med min Xperia, brb :).

EDIT: Jag kommer knappt in på GTAsajten på min telefon längre, får hela tiden upp "Sidan innehåller för många serveromdirigeringar", vad menas?

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...