Jump to content

Välkomna till det nya forumet!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Finns det nån funktion för att ignorera trådar? Inte hittat nått..

Har valt att bevaka Allmänt/Övring/Gtasajten delarna av forumet och få en notis när någon har postat, men vissa trådar har jag inget intresse av, t.ex. Maffia tråden som får massa inlägg per dag. Hade varit nice att kunna ignorera notiser från den tråden.. Tveksam om det går men finns det ett sätt så hade det varit imbah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Green_Goblin har startat en privat konversation med dig"

Det här förstår jag inte riktigt, är det en felöversättning? Goblin svarade på något som eXotic skrev i PS3tråden, jag har visserligen skrivit i PS3 tråden men varför får jag en notifikation om att Goblin startat en konversation med mig, trots att han inte citerade mitt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Green_Goblin har startat en privat konversation med dig"

Det här förstår jag inte riktigt, är det en felöversättning? Goblin svarade på något som eXotic skrev i PS3tråden, jag har visserligen skrivit i PS3 tråden men varför får jag en notifikation om att Goblin startat en konversation med mig, trots att han inte citerade mitt inlägg.

Jag fick en notifikation om att du citerat mitt inlägg i PS3-tråden, fast det har du ju inte gjort. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:>

Men det är ju så skönt att dröna i soffan med handkontroll till en tyst PS3 istället för att sitta med arbetsställning i en kontorsstol och lyssna på vrålfläkt från datorn. (Okej, även här är jag väl föråldrad. Så svårt ska det inte vara att beställa en tyst fläkt...) :P

Ok, testa nu då. Jag vet inte om det fungerar, webbläsaren kanske inte har stöd för denna fix.

Mest korkade jag sett. Varför skulle jag vilja bläddra längst ner på sidan för att autohoppa längst upp? Jag vill ju kunna hoppa till toppen varifrån som helst inne i tråden, annars är det ju ingen poäng.

För sånt finns en specialknapp, Home.

Finns det nån funktion för att ignorera trådar? Inte hittat nått..

Har valt att bevaka Allmänt/Övring/Gtasajten delarna av forumet och få en notis när någon har postat, men vissa trådar har jag inget intresse av, t.ex. Maffia tråden som får massa inlägg per dag. Hade varit nice att kunna ignorera notiser från den tråden.. Tveksam om det går men finns det ett sätt så hade det varit imbah!

Jag som trodde att man bara fick notifikationer för nya trådar, om man inte väljer "Dagligt sammandrag" etc?

Ah ny design. :)

Det jag reagerar på spontant är det stora avståndet mellan trådtitlarna i forumen, det gör det lite svårt att få bra översikt om man inte har jättehög skärmupplösning. Annars ser det okej ut!

Det får vi nog leva med. Blir lite trångt om man klämmer ihop det.

"Green_Goblin har startat en privat konversation med dig"

Det här förstår jag inte riktigt, är det en felöversättning? Goblin svarade på något som eXotic skrev i PS3tråden, jag har visserligen skrivit i PS3 tråden men varför får jag en notifikation om att Goblin startat en konversation med mig, trots att han inte citerade mitt inlägg.

Låter som en bugg. Någon mer som har det här problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny mini-feature: Pusha trådar med Pusha.se

Hittat en tråd som är intressant och vill dela med dig? Eller varför inte framhäva din egen tråd? Nu har forumet stöd för Pusha (finns bland dela-knapparna längst ner på trådsidorna).

Kanske inte årets kioskvältare, men en trevlig funktion för användare av Pusha.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...