Jump to content

Kommande filmer


Siana
 Share

Recommended Posts

Tror ni om denna då?

Storyn är ju jävligt lovande, men skådespeleriet ser ju inte ut att vara på topp. Nä, det här blir tyvärr en flopp.

Du menar storyn om soldaten som blir tillfångatagen av nazister och måste räddas? Ja, det verkar lovande!

Jag har sett bättre filmproduktion och skådespelare i kassa COD4-fanfilmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Filmer jag ser fram emot:

För oss som älskar denim-jeans? Alla vill säga?

Well, ja, kommer antagligen bara se den för Mia Wasikowska. Men hey, lite kul verkar den. :)

- Återkommer med fler!! Ska göra en fet lista av alla filmer jag måste se 2011 när jag får lite tid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Varför? Varför göra något som förmodligen kommer gå käpprätt åt helvete? Jag är ett Die Hard fan, men för i helvete.

http://www.imdb.com/title/tt1606378/

Ettan och tvåan är mästerverk inom sin genre. Tream och fyran är underhållande, men knappast särskillt Die Hard. Jag hoppas att femman går tillbaks till rötterna lite mer. Istället för übercoola CGI stunts vill jag se mer dialogbaserad action. One-liners, humor, charm! Är övertygad om att det fortfarande går att göra 80-tals action!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Varför göra något som förmodligen kommer gå käpprätt åt helvete? Jag är ett Die Hard fan, men för i helvete.

http://www.imdb.com/title/tt1606378/

Kan inte säga att jag är förvånad. Det som stör mig mest är att jag kommer behöva köpa femte filmen separat (köpte precis 1-4 i en box) och det kommer se muppigt ut i hyllan! :angry:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...