Jump to content

Kommande filmer


Siana
 Share

Recommended Posts

Jag har upptäckt att jag många gånger postar filmtrailers i Senast sedda film-tråden vilket känns lite fel. Att göra en ny tråd för en kommande film kan vara lämpligt om det är en riktigt bra film, men om det bara är en måttligt intressant film blir det inte en särskilt långlivad tråd.

Här tänkte jag att vi kunde posta filmtrailers som vi verkligen dreglar över. Även rykten om kommande filmer såsom smaskiga uppföljare eller hur vi knappt kan vänta för att gå på biopremiären av någon ny fantastisk 3D-film.

Jag öppnar med en intressant kommande film... Social Network.

Känns som att den antingen kan bli riktigt ball eller floppa totalt. Filmen handlar om Facebooks skapande och historia från ett rum på Harvard till ett miljardföretag, rätt spännande. Däremot har jag aldrig riktigt gillat Jesse Eisenberg, jag tycker att han spelar samma typ av karaktär hela tiden och han känns bara som en störig person. Att han har en gräslig judekrull hjälper ju inte heller. :D Men det sagt så brukar han vara med i rätt bra filmer!

Känn er fria att kommentera Social Network, eller kanske har ni något eget tips på en kommande film man behöver hålla ögonen öppna efter?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är beredd att hålla med. Synd bara att man inte har något att tillföra tråden för stunden.

Finns ju massa intressanta kommande filmer, bara att gå in på t e x hollywoodstreams youtubekanal! Exempel är Despicable Me, Megamind, Sorcerer's Apprentice, Last Airbender m fl. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel!!!!! jag missade Sianas första inlägg helt.

Men för att tillägga något om Social Network så tycker faktiskt att filmen verkar lovande på något sätt, även fast jag är "anti" facebook (trots att jag själv har och använder det).

Spännande rollista är det också, många skådisar som jag tycker har varit bra i andra roller.

Sen är det också ett väldigt intressant soundtrack, Trent Reznor från Nine Inch Nails står för musiken, så om filmen suger så kan man lita på att musiken blir bra (hoppas jag).

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tror GTAsajten om en remake på Låt den rätte komma in?

Det är sällan amerikanska remakes slår originalet, sen tyckte jag aldrig att Låt den rätte komma in var något speciellt heller. Gillar man orginalet så gillar man säkert den här med, om möjligt lite mindre.

Ny TRON-trailer som är rätt häftig:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...