Jump to content

Forumbyggare sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Imorgon (söndag) kväll öppnas "Golden Model"-forumet för alla. Det mesta är klart med det saknas kommentarer, åsikter och språkpoliser.

Tanken är sedan att den stora uppgraderingen sker en vecka senare, måndagen den 30:e augusti.

Vad exakt är "Golden Model" och varför heter det så? :o

Ursäkta att jag inte försökt mer på brickorna men jag har haft det ganska fullt upp med RckstarBase-stuff och annat random.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad exakt är "Golden Model" och varför heter det så? :)

Ursäkta att jag inte försökt mer på brickorna men jag har haft det ganska fullt upp med RckstarBase-stuff och annat random.

Ha! Jag är arbetsskadad! :)

Forumet är en slutlig modell för hur det riktiga forumet ska fungera/se ut.

Fel del men jag tar det här för jag minns inte vart det skrevs innan +att det är i denna tråd det nya diskuteras.

Snälla, minska 40 sek regeln. Den är grymt jobbig. Minska till 10 eller ta bort den helt.

Gränsen är 20 sekunder just nu (tidigare 30). Det är en halvering av tiden som finns på det här forumet!

Sedan är det inte helt omöjligt att den sänks ännu mer för att öka "flytet" i forumet, men då måste andra kontrollmekanismer stoppas in.

Medlemmar med "profiluppgraderingar" (kommer senare i höst) är de enda som slipper denna begränsning helt, och moderatorer förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det var snyggare med bakgrund, den andra såg inte så dålig ut. Vad jag därmot inte gillar är att F'et i Forum sitter ihop med n'et, samt att explosionen (?) "täcker över" själva texten.

Annars gillar jag det, skulle inte kunna göra bättre själv :)

Ja, jo. Hade lite tråkigt bara.

Den första var mycket snygg, personligen gillar jag inte att texten blir påverkad av explosionen. Hade nog varit snyggare om den hade legat överst.

header6_1179873_0.png

header7_1179873_1.png

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

header6_1179873_0.png

Snygg!

Går det att förkorta R.ets ''understrykningslängd'' till halva U.et och även att minska bilden från höger några pixlar alternativt flytta ut herr Bellic? Jag tycker det ser skumt ut med det tomma utrymmet, fast bakgrunden kanske är samma som forumets (som dagens banner som smälter in) och då spelar det ingen roll.

Alternativt kan du snitsa ihop N:et i översta med U:et i understa, där N:et går under S:et till hälften och sedan in i U:ets första del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...