Jump to content

Vädertråden!


Umberto
 Share

Recommended Posts

..................................

.

............................

..Det snöar här med. Som tur är krävs det jäkligt mycket för att snön ska lägga sig just där jag bor, men i andra delar av stan verkar det vara väldigt mycket som har lagt sig. Jag har det bättre här. Allting är relativt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag älskar att det snöar just nu, det är en veritabel snöstorm utanför. Jag är ganska årstidshärdad men är det något jag verkligen avskyr så är det "vintrar" utan snö. Mörker, slask, vått, gräs, regn... Usch. Det blir så dystert och man blir så energilös och går som i dvala och... Nej, snö ska det vara på vintern! Stora drivor! Och kallt! Det är müsigt. yes_1119563_0.gif

Redigerad av Umberto
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar att det snöar just nu, det är en veritabel snöstorm utanför. Jag är ganska årstidshärdad men är det något jag verkligen avskyr så är det "vintrar" utan snö. Mörker, slask, vått, gräs, regn... Usch. Det blir så dystert och man blir så energilös och går som i dvala och... Nej, snö ska det vara på vintern! Stora drivor! Och kallt! Det är müsigt. yes_1119563_0.gif

Jag är benägen att hålla med.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar att det snöar just nu, det är en veritabel snöstorm utanför. Jag är ganska årstidshärdad men är det något jag verkligen avskyr så är det "vintrar" utan snö. Mörker, slask, vått, gräs, regn... Usch. Det blir så dystert och man blir så energilös och går som i dvala och... Nej, snö ska det vara på vintern! Stora drivor! Och kallt! Det är müsigt. yes_1119563_0.gif

Visa ord, visa ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu känns det precis som förra året alltså. Är tvärsäker på att drivorna kommer ligga kvar till januari någon gång... Hur lyder prognoserna, kommer det ligga under nollan hela december?

Till januari någon gång? I år låg snön i hela Sverige den sista mars. Kommer lätt bli likadant den här vintern..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar hur det här vädret påverkar miljömänniskornas kamp? Det lär ju vara en aning svårt att övertyga massorna om klimatförändringar när det är minus tjugo och snö upp till kanelröret.

Klimatförändringarna medför extremare väder som ett resultat av mer energi i vår tillvaro, det behöver nödvändigtvis inte betyda att den genomsnittliga temperaturen stiger.

För övrigt undrar jag vem som hade sönder klimatet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...