Umberto

Vädertråden!

489 inlägg i denna tråd

2017-04-17 at 16:01, Misterwhoopee skrev:

Flummigt väder nu i påsk. Ungefär varannan gång jag kollat ut genom fönstret växlar det mellan solsken och stora snöflingor, ibland till och med både och samtidigt. :huh:

Verkligen, och det har varit sådär i typ en vecka. Gassande sol, ösregn, hagel, snöflingor stora som en dubbeldajm om vartannat. :ermm:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Var i Azaleadalen och softade i solen i typ 4 timmar idag, det är då man vet att sommaren kommit till Göteborg!

Min bleka svenska kropp tog gott med stryk dock och nu har jag en riktigt fin bonnabränna och ser ut som en redig polkagris, det är det värt dock!

Imorgon ska vi dit igen men nu är vi ett stort jävla gäng som ska kröka sönder, bra vev!

1 person gillar detta

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2017-05-19 at 16:58, Flaskan skrev:

ey grabbar det e skitvarmt

Bränt sönder mig idag och då smorde jag ändå in mig ganska snart efter frukosten som åts i det fria. :cry:  

Men man ska inte klaga. Det här är magiskt.

1 person gillar detta

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
6 timmar sedan, Kebab skrev:

Bränt sönder mig idag och då smorde jag ändå in mig ganska snart efter frukosten som åts i det fria. :cry:  

Men man ska inte klaga. Det här är magiskt.

kung e du, jag ser ut som en hummer, röd som fan, bra VEV

1 person gillar detta

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Osedvanligt grå helg. Cyklade ner till ICA idag, och kunde på tillbakavägen knappt ta mig upp för en lätt lutande cykelbana på grund av blåsten.

Den olidliga årstiden är uppenbarligen här igen. ;)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Gäst
Du är inte inloggad och ditt inlägg kommer därför att registreras som ett gästinlägg. Logga in om du har ett konto.
Skriv inlägg...

×   Du har kopierat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor