Jump to content
Bebben

YouTube-tråden

396 inlägg i denna tråd

Ny youtube spelare design, i varje fall för mig. Känns som sidan också blivit lite "cleanare". Är det någonting ni märkt eller är det bara jag?

Märkte det inatt, gillar det verkligen! 

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Sedan uppdateringen har spelaren börjat frysa/backa rätt mycket. Är det så för er? Misstänker dock att det är Magic Actions-appen som stör.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Sedan uppdateringen har spelaren börjat frysa/backa rätt mycket. Är det så för er? Misstänker dock att det är Magic Actions-appen som stör.

Jag tror inte det. Jag har också Magic Action installerad och mina filmer beter sig inte konstigt.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag har samma problem och vad jag hittat så är det html5 spelaren som är problemet.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Tja, är det någon här som vet hur man tar bort funktionen "Suggested by..." i slutet av egna klipp? Har märkt att i slutet av varenda egen-uppladdad film jag länkat kommer det upp en ruta med en länk till en annan av mina videor och det är alltid samma video som föreslås. Dvs, det poppar upp "Suggested by BergmanMusic - Bergman - Daddy's Dirty Magazine". Detta är inget jag själv aktiverat eller avsett ställa in liknande funktion vid något tillfälle. Fruktansvärt irriterande. 

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Precis... Det är bullshit enligt mig... Visst, saker som att comment-rutan är ovanför alla kommentarer är bra, och att gilla / inte gilla kan väl vara kul... Men annars är designen bullshit... Enligt mig. Alla pilar är bara jobbiga, och att video-infon är under videon känns också det jävligt konstigt.

youtubewtf_1160984_0.png

Förstår inte heller att de ändrar designen i stadier och inte allt på samma gång... Designen på den här nya videosidan passar inte alls in med de nya kanal-profilsidorna vi fick för några månader sedan...

LOL fan vad fult

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Sedan ett par månader tillbaka så får jag i stort sett aldrig reklamfilmer när jag kollar på Youtube, det gäller även när jag kollar på exempelvis musikvideos med flera miljoner views. Jag har i alla fall medvetet inte satt i någon spärr, och Youtube klagar inte heller på att jag blockerat reklam. Förr kom det ju en reklamfilm emellan i stort sett varannan video. Har det hänt något, eller är detta bara en konspiration för att mindfucka mig? Använder Firefox som webbläsare.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har Youtube börjat sälja videos, eller har det pågått länge?

Redigerad av Mark

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Seriöst, får alla supermycket Huawei-reklam mellan klippen just nu? Känns som minst varannan reklamfilm. Jag själv börjar bli så less på det att det att det tar emot att besöka Youtube.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2019-07-02 at 21:34, Misterwhoopee skrev:

Seriöst, får alla supermycket Huawei-reklam mellan klippen just nu? Känns som minst varannan reklamfilm. Jag själv börjar bli så less på det att det att det tar emot att besöka Youtube.

Jag önskar att det fanns en knapp för att välja "jag är verkligen inte intresserad och kommer inte köpa den här produkten", men då skulle man väl bara få någon annan reklamfilm istället. 😁

Själv får jag mycket Biltema-reklam, säkert för att jag besöker deras hemsida ofta. Du kan alltid testa youtubes betaltjänst för att slippa reklamen.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2019-07-09 at 13:14, Arvid skrev:

Jag önskar att det fanns en knapp för att välja "jag är verkligen inte intresserad och kommer inte köpa den här produkten", men då skulle man väl bara få någon annan reklamfilm istället. 😁

Själv får jag mycket Biltema-reklam, säkert för att jag besöker deras hemsida ofta. Du kan alltid testa youtubes betaltjänst för att slippa reklamen.

Eftersom jag använder youtube i princip uteslutande för musiklyssning så förstår jag ännu mindre vad som gör att jag blir potentiell intressent på en Huawei-telefon, särskilt som reklamen mest handlar om hur fantastiska deras kamerafunktioner är, haha. Jaja, fram med vinylerna oftare ändå antar jag istället för att sitta och klaga. :mf_doof:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
3 timmar sedan, Misterwhoopee skrev:

Eftersom jag använder youtube i princip uteslutande för musiklyssning så förstår jag ännu mindre vad som gör att jag blir potentiell intressent på en Huawei-telefon, särskilt som reklamen mest handlar om hur fantastiska deras kamerafunktioner är, haha. Jaja, fram med vinylerna oftare ändå antar jag istället för att sitta och klaga. :mf_doof:

Haha vänta bara, när din knapptelefon går sönder om 10-15 år och du går på jakt efter en smartphone kommer du undermedvetet att överväga att ta en Huawei. :D

Youtube och Spotify gör tyvärr att jag inte lyssnar på mina fysiska skivor så ofta som jag skulle vilja. 😛

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2019-07-10 at 23:31, Arvid skrev:

Haha vänta bara, när din knapptelefon går sönder om 10-15 år och du går på jakt efter en smartphone kommer du undermedvetet att överväga att ta en Huawei. :D

Youtube och Spotify gör tyvärr att jag inte lyssnar på mina fysiska skivor så ofta som jag skulle vilja. 😛

Ok, exempelbilderna i reklamen var väldigt snygga, men att jag blir lakej till ett övervakningsföretag är ungefär lika troligt som att Led Zeppelin gör en ny återförening. :blues: Å andra sidan är väl Youtube självt rätt pigga på informationsinsamling, men det känns inte riktigt lika personligt.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in