Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

Det är nytt utseende för mig iaf. :huh:

Edit: Typ, Gilla funktion, lite nya funktioner för att kommentera, och massa pilar här och där.

Precis... Det är bullshit enligt mig... Visst, saker som att comment-rutan är ovanför alla kommentarer är bra, och att gilla / inte gilla kan väl vara kul... Men annars är designen bullshit... Enligt mig. Alla pilar är bara jobbiga, och att video-infon är under videon känns också det jävligt konstigt.

youtubewtf_1160984_0.png

Förstår inte heller att de ändrar designen i stadier och inte allt på samma gång... Designen på den här nya videosidan passar inte alls in med de nya kanal-profilsidorna vi fick för några månader sedan...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hemsk, man får ju ingen överblick över kommentar-systemet.

Nåja, det är ju bara en spik till i kistan för YT innan de blir en fullfjädrad reklamhemsida.

Jag håller med om att kommentarsystemet är förjävligt, man förstår inte vem som har svarat till vem när det inte finns någon indentering på svaren... Fast så har det varit för mig länge nu, resten av designen kom idag och den tyckte jag inte att det var något fel på. Jag tycker YouTube fortfarande har väldigt lite reklam med tanke på vilka enorma serverkostnader de måste ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara för mig som videoklippen är segare? Frameraten är lägre och videon flyter inte på lika fint som förut. Jag måste sänka kvalitén för att videon ska sluta sega så förbannat :D

Har inte varit så farligt för mig, men det har laggat när jag t.ex. tryckt för att få 720p eller fullscreen. Alltså det händer ingenting på en sekund eller två och sedan kommer fullscreen.

Man vänjer sig antar jag, men jag hoppas verkligen att de inser sitt misstag då förra designen var bättre på alla sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...