Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

Hatar den nya designen. Får ingen överblick på startsidan (måste gå in på Adrians länk) och allt känns så hopträngt. Usch.

---

Om det nu ska vara så häftigt att man kan "pinna" saker i sin sidolist, varför kan man inte sortera de som man vill?! :crazy:

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hur får man Youtubefilmer att fortsätta?

Alltså, om jag klickar på en jullåt och vill att nästa bara skall starta utan att jag måste klicka.

Eller om jag ser en serie, tex Judge Judy och vill att nästa går igång.

Kollar just nu Hey Baberiba och måste klicka nästa hela tiden. Eller detta går inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man Youtubefilmer att fortsätta?

Alltså, om jag klickar på en jullåt och vill att nästa bara skall starta utan att jag måste klicka.

Eller om jag ser en serie, tex Judge Judy och vill att nästa går igång.

Kollar just nu Hey Baberiba och måste klicka nästa hela tiden. Eller detta går inte?

Skapa en playlist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hur kommer det sig att så gott som alla stora Youtube-kanaler har en annan kanal där de också lägger upp filmer?

För att man skall kunna premunuera på exakt det man vill? Tex därför jag slutade prenumerera på yogscast, var så mycket orelaterat till minecraft osv.

Dessutom är det praktisk med behind the scenes eller klipp som inte är så seriösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Hur kommer det sig att vissa videoklipp vägrar buffra, eller är väldigt sega?

Ena sekunden ser jag en video i 1080p, buffrar på nolltid. Nästa sekund ser jag en video i 360p som tar åratal på sig att buffra, även efter att jag refreshat.

Blir galen!

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att vissa videoklipp vägrar buffra, eller är väldigt sega?

Ena sekunden ser jag en video i 1080p, buffrar på nolltid. Nästa sekund ser jag en video i 360p som tar åratal på sig att buffra, även efter att jag refreshat.

Blir galen!

Yuotube har antagligen olika servrar för olika format och de med 360p används mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...