Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

Som ni kanske sett har YouTube förnyat sin design. Personligen tycker jag inte särskilt mycket om den. Tyckte om den förra, man såg tydligt var allt var och man var van vid den. Men vad tycker ni?

Va??? Detta måste kollas upp! Back in five...

Edit: Märker knappt någon skillnad ju! Startsidan ser pyttelite annorlunda ut, men det är inga problem för mig! Hade inte ens lagt märke till det om det inte varit för din tråd.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det är kanske inte någon major förändring, men filmspelaren är annorlunda, likaså description-box och alla prenumerations- och kontoknappar.

EDIT: Går ju knappt att trycka favorit på filmer. Vad är detta? :P

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det här är ju jobbigt, ibland blir det så att man måste hålla muspekaren på videon för att den ska spelas upp, och YouTubeknappen som för en till startsidan fungerar inte ibland. Kan fortfarande inte spara klipp till favoriter. Vad fan är det här? Jag vill ha tillbaka det gamla. :P Glömmer man dessutom att ta bort "auto-play" kommer nästa klipp att spelas upp automatiskt, när man kanske vill läsa kommentarer.

EDIT: Och framför allt, varför är det bara typ, jag som fått detta?

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ju jobbigt, ibland blir det så att man måste hålla muspekaren på videon för att den ska spelas upp, och YouTubeknappen som för en till startsidan fungerar inte ibland. Kan fortfarande inte spara klipp till favoriter. Vad fan är det här? Jag vill ha tillbaka det gamla. :P Glömmer man dessutom att ta bort "auto-play" kommer nästa klipp att spelas upp automatiskt, när man kanske vill läsa kommentarer.

Tror inte det har något med saken at göra men.. Vilken webbläsare använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte på webläsaren också, så jag kollade Firefox och där är det normalt. Jag använder vanligtvis Internet Explorer. Så det är väl något jag gjort där eller någon inställning... Jobbigt ändå..

Använd en riktig webbläsare som klarar av HTML 5 så borde allt fixas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...