Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Nu ska jag inte vara en bitterfitta här men.

"Få Modern Warfare 2 helt gratis via steam"

Neeeee, jag har lite svårt för att svälja såna här gratis saker, speciellt när det gäller större företag!

Dessutom, protip.

Om ni får ett scam mail, eller scam länk, kolla alltid (notera) _ALLTID_ efter felstavningar i namnet!

Exempelvis, steampowered, står det typ "steampowerd" klicka bort.

Efter miljontals med scam mail etcetc har jag lärt mig det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag inte vara en bitterfitta här men.

"Få Modern Warfare 2 helt gratis via steam"

Neeeee, jag har lite svårt för att svälja såna här gratis saker, speciellt när det gäller större företag!

Dessutom, protip.

Om ni får ett scam mail, eller scam länk, kolla alltid (notera) _ALLTID_ efter felstavningar i namnet!

Exempelvis, steampowered, står det typ "steampowerd" klicka bort.

Efter miljontals med scam mail etcetc har jag lärt mig det!

Det tog dig miljontals e-mails innan du lärde dig?

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startar fel spel? Snarare att det är löjligt lätt att träffa spelet som innehar platsen ovanför.

Mkej, nej det är det inte vad jag råkar ut för. Som senaste när jag skulle starta Counter-Strike så öppnades Day of Defeat: Source istället, och då är det hela sex stycken spel mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade nyss med han som tog mitt acc och han säger bara att han ska spela några dagar och att jag ska få det sen.

Vilket jag tvivlar starkt på. Hoppas jag slipper bli VAC bannad och massa skit.

Han skrev till mig nyss, varför tar du inte bara och drar tillbaka det istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaxxor. Hota med att du kommer att göra en polisanmälan. Att ta sig in i någon annans email eller liknande är ett grövre lagbrott än många tror. Säkert är det nån snorunge som är relativt lättskrämd.

Säg till honom att du skall ha ditt konto tillbaka omedelbums annars kan han förvänta sig en anmälan som dina föräldrar i detta nu håller på att upprätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaxxor. Hota med att du kommer att göra en polisanmälan. Att ta sig in i någon annans email eller liknande är ett grövre lagbrott än många tror. Säkert är det nån snorunge som är relativt lättskrämd.

Säg till honom att du skall ha ditt konto tillbaka omedelbums annars kan han förvänta sig en anmälan som dina föräldrar i detta nu håller på att upprätta.

Är nästan 100% säker på att han är från fragbite. Man märkte på honom att han är lika p12ig som alla där.

Hur som helst, han hota mig om att gå in i min dator och massa. Så tror inte sånt skrämmer honom.

Gof, skickade nyss en bild till steam. Vill verkligen ha tillbaks det nu innan jag blir VAC bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är nästan 100% säker på att han är från fragbite. Man märkte på honom att han är lika p12ig som alla där.

Hur som helst, han hota mig om att gå in i min dator och massa. Så tror inte sånt skrämmer honom.

Gof, skickade nyss en bild till steam. Vill verkligen ha tillbaks det nu innan jag blir VAC bannad.

Prova.

Vad är dett acc? Jag skall adda det och skrämma upp honom lite.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, jag tycker vi behöver en tråd om Steam och alla dess magiska egenskaper. Det kommer faktiskt upp en del frågor då och då, sen så är det alltid skönt att veta att man har någonstans att fråga de där småfrågorna utan att behöva känna trycket av att starta en ny tråd.

Så, för att starta upp tråden så kan vi ju prata om den nya Steam-betan där de testar sitt nya User Interface. Finns att läsa om här och här. Sen en liten bild för att fånga intresse:

..och slutligen lite hjälp utifall ni stöter på en textbugg.

Go to folder

Steam\resource\styles

Open steam.styles on notepad.

Change basefontbold="Arial bold" to "Arial"

Om du spelar ungefär klockan 03:00 så kommer det stå:

Last played: Tomorrow. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Har en fråga. Såg att ett R* paket med Gta, gta 2, gta 3, gta vc och gta sa på steam. Men om jag har SA redan, vad händer om jag köper paketet?

Kostar 7,49 euro btw

Prova köpa, steam tog bara bort SA. Så det löste sig. Men iaf, inte länge kvar nu innan rean är över :shifty:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...