Jump to content

Episodes from Liberty City till PS3 och PC


Pixiegnom
 Share

Recommended Posts

låter riktigt bra, ska absolut ta dom på skiva. dock beroende på priset?

ngn som vet?

400kr/449kr eller någonting sådant. Det är det det kostar på Xbox när det kom ut iaf. Dock så har jag sett vissa som har det för 549kr. Vet inte om R* overall höjt priset eller om det bara var butiken. Men det borde inte vara mer än 450kr

Kan ses som mycket men det är det egentligen inte. Det är ju praktiskt taget ett helt nytt spel. Lätt jämförbart med GTA IV. Storyn är sammanlagt över 45 uppdrag och det finns mycket mer vapen och grejjer att göra... EFLC (/DLC'paketen) är för IV lite som Vice City (eller till och med San Andreas) var för GTA III

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har alla nya features som lades till i TLAD tagits bort i TBOGT? Alla nya vapen, motorcyklar och helikoptrar, är de borta igen i TBOGT och ersatta med nya?

Jupp. Allt förutom två saker. En motorcykel från TLAD finns i TBoGT och ett vapen från TLAD finns i TBoGT.

Granatkastaren finns i TBoGT (lite modifierad, explodes on impact on veichles or peds) och Bati 800, tror jag det är. :D

...borde ju vara exakt lika dant på EFLC-skivan, men jag är inte säker.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp. Allt förutom två saker. En motorcykel från TLAD finns i TBoGT och ett vapen från TLAD finns i TBoGT.

Granatkastaren finns i TBoGT (lite modifierad, explodes on impact on veichles or peds) och Bati 800, tror jag det är. :D

...borde ju vara exakt lika dant på EFLC-skivan, men jag är inte säker.

Vad kasst. Usch. Att det är så i paketen är ju naturligt eftersom TBOGT-paketet skulle bli jättestort annars, men just den tekniska detaljen torde ju vara löst i EFLC eftersom det är på samma skiva :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att jag hört att man får en helt ny stadsdel att utforska i TLATD. Stämmer det?

...

Nej.

Däremot så finns det 3 eller så nya interiors från uppdrag. Dock bara en du kan vara inne i i slutet.

Men i TBoGT Multiplayer så kan man vara inne i praktiskt taget alla interiors som någonsin varit öppna i ett uppdrag. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Hm, två veckor gör inte så mycket men jag undrar vad man lagt till i spelet och varför Social Club kommer vara nere i en vecka för det. Har det nåt att göra med trofésynkning? Eller med nåt invitesystem? Kommer vi äntligen få stabila statsservrar på Social Club?

Det var någonting med soundtracket, om jag inte har helt fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Due to a last minute game submission request from Sony Computer Entertainment Europe to edit some of the in-game Liberty City radio station, television, and internet content – we are forced to delay the worldwide release of Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City for both PlayStation 3 and PC for an extra two weeks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Due to a last minute game submission request from Sony Computer Entertainment Europe to edit some of the in-game Liberty City radio station, television, and internet content – we are forced to delay the worldwide release of Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City for both PlayStation 3 and PC for an extra two weeks.

undrar vad för typ av ändringar sony har bett om?

för övrigt längtar jag något sjukt just nu...! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju ovanligt, Har nått spel kommit i tid nån gång?

tycker ändå det är märkligt då spelet faktiskt är klart och finns ute i fysik vara. det ska ju bara programeras om till pc o ps3 såvitt jag förstår?

aja, är detta nu oficiellt så man inte väntar någon extra dag ? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...