Jump to content

GTAsajten Babe Battle 2010™


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 435
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aldrig förstått grejen med Megan Fox. Mischa Barton skulle jag däremot göra saker med. :naughty:

Kul initiativ förresten, tråden. Men skulle vela haft nån förslagtråd innan! Så man kunde bidra. Listan just nu känns lite för mainstream, eller nåt. :rolleyes:

EDIT: Ja men visst, det första jag ser när jag lämnar tråden är just en förslagtråd! :doh::lol:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst gick till Pernille Holmboe.

Jobbar med min far en hel del, och han sköter reklamuppsättningen på dom tresidiga reklampelarna som står lite här och där (i Örnsköldsvik mestadels), och Gina Tricot köper upp dom platserna rätt ofta. Hon är ju inte ful.

Säg till om nån vill ha att tapetsera upp på väggen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst gick till Pernille Holmboe.

Jobbar med min far en hel del, och han sköter reklamuppsättningen på dom tresidiga reklampelarna som står lite här och där (i Örnsköldsvik mestadels), och Gina Tricot köper upp dom platserna rätt ofta. Hon är ju inte ful.

Säg till om nån vill ha att tapetsera upp på väggen. :naughty:

Jag förstår inte - menar du att han jobbar med Pernille, eller jobbar med att gnugga sin hand på bilder med Pernille?

62_1152865_0.jpg

:rolleyes:

Haha dude, inte okej!

Röst: Natalie Portman, alltid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst gick till Pernille Holmboe.

Jobbar med min far en hel del, och han sköter reklamuppsättningen på dom tresidiga reklampelarna som står lite här och där (i Örnsköldsvik mestadels), och Gina Tricot köper upp dom platserna rätt ofta. Hon är ju inte ful.

Säg till om nån vill ha att tapetsera upp på väggen. :naughty:

Fan vad tufft det hade varit att ha det på väggen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...