Jump to content

Jultema 2009


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Dude, jag var ironisk när det gällde knappen. Jag vet att den finns men jag använder den inte. Jag vill inte gå in i spelforumet och läsa posterna i WoW tråden när jag inte har nått intresse till den tråden eller spelet alls.

Därför går jag istället in på forumet och kollar vad det har skrivit i för trådar, exempelvis Team Fortress 2 tråden då den är mer intressant för mig.

Hahahahaha! :D :D

Läs min post igen. För du har missuppfattat mitt budskap helt och hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehum..

Man kan inte quota flera poster och sen klicka på reply. Quoterna hänger inte med in i posten. :mf_doof:

För mig funkade det denna gång... Jag har inte sett att det varit problem tidigare heller, men jag kanske bara haft tur.

Hahaha, jag har aldrig använt den knappen! Visste inte om dess existens.

WOOOTT??? ;)

Världens viktigaste knapp. Viktigare än Add Reply :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Multi-quote fungerade väl hela tiden för alla som inte använde FF? >_<

Vet inte om vi någonsin gick igenom varför eller varför inte det fungerade. Jag såg bara att några hade problem. Huruvida dessa personer använder FF eller inte är jag inte insatt i.

Jag märkte aldrig några fel på den heller. Learn2Chrome, gott folk. :)

Jag byter inte webbläsare bara för att en sida jag besöker har ett fel, på ett tillfälligt tema, som dessutom gick att gå runt genom att dubbeklicka på ikonen.

Men frost-temat kunde du väl unna oss tills februari iaf? :)

Frosttemat slutade väl fungera efter någon uppdatering? Det var väl därför det röda jultemat kom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...